حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
عضو شورای اسلامی شهر سمنان:

فضای انتخابات را دوقطبی نکنیم

فضای انتخابات را دوقطبی نکنیم

عضو شورای اسلامی شهر سمنان گفت: برای ایجاد فضای انتخاباتی سالم می‌بایست به بیان دستاوردها پرداخته و بر طبل اختلاف‌نظرها نکوبیم.

مجید نظری در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ با اشاره به اینکه شهید آیت‌الله رئیسی یک الگوی تمام‌عیار بود، گفت: شهید رئیسی در عمل شهید جمهور و خادمی میدان‌دار در عرصه آبادانی کشور بود که حتی در دورافتاده‌ترین مناطق هم حضور پیدا می‌کرد.

وی در ادامه افزود: بر مردم و مسئولان است با الگوگیری از شهید آیت‌الله رئیسی همان هدف‌ها و مسیر را در کشور دنبال کنند بدانند که  رأی مردم رأی به انقلاب اسلامی است و به رجل و جناح خاصی خلاصه نمی‌شود.

نظری تأکید کرد: وقتی ملت برایشهید آیت‌الله رئیسی این‌گونه داغ‌دار می‌شوند، نشان‌دهنده جایگاه قدرتمند رئیس‌جمهور و قدرشناسی مردم از خدمتگزار متواضع و دلسوزشان است.

این مقام مسئول به اهمیت انتخابات ریاست‌جمهوری آینده اشاره کرد و گفت: مردم باید با توجه به منویات مقام معظم رهبری به شخصی انقلابی و جهادی برای حل مشکلات کشور رأی دهند.

نظری با بیان اینکه انتخاب فردی در راستای خدمت به مردم و با روحیه انقلابی و جهادی موضوعی مهم است، افزود: امروز در برابر توطئه دشمنان نیازمند بصیرت هستیم. 

عضو شورای اسلامی شهرسمنان ابراز کرد: رئیس‌جمهور بعدی باید بداند که با ویژگی‌های شهید رئیسی وارد میدان و کارزار اجرایی کشور شود و به مردم به نحو احسن خدمت کند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: برای ایجاد فضای انتخاباتی می‌بایست دستاوردها را تشریح کرده  فضا را به سمت همدلی، اتحاد و همگرایی برده و بر طبل اختلاف نزنیم و در ایام باقی‌مانده به انتخابات از ایجاد فضای دوقطبی پرهیز کرده و به بیان شاخص‌ها بپردازیم و از بداخلاقی های انتخاباتی دوری گزینیم تا شاهد یک انتخابات پرشور با حضور احاد مختلف مردم و سلایق سیاسی مختلف باشیم.

نظری در نهایت ابراز کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند: مشارکت باعث قدرت می‌شود، قدرت سبب اقتدار، اقتدار باعث ایجاد امنیت می‌شود، امنیت در کشور اقتصاد، فرهنگ، سیاست و... می‌آورد و این راهبرد اصلی برای مشارکت آحاد ملت ایران است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از