حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان:

فعالین عرصه اقتصاد مقاومتی وحدت را فراموش نکنند

فعالین عرصه اقتصاد مقاومتی وحدت را فراموش نکنند

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: برای رسیدن به نتیجه نهایی می‌بایست با وحدت و اتحاد تلاش کنیم ضعف‌های بیرونی و درونی را جبران کنیم تا به نتایج مطلوب دست یابیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی در همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی در جمع مسئولین استانی و کشور و جمعی از فعالین اقتصادی در استان سمنان گفت: امروز در شرایط جنگ اقتصادی با دشمن هستیم و حضور مجاهدانه در جریان اقتصاد مقاومتی می‌تواند در پیروزی ما در این جنگ مؤثر باشد.

 

وی در ادامه افزود: استکبار جهانی امروز از هیچ توطئه‌ای برای نابودی جبهه مقاومت و ایران اسلامی دریغ نمی‌کند و فعالین در عرصه اقتصاد مقاومتی می‌بایست علاوه بر مقاومت و ایستادگی و تلاش با اذکار قلبی و زبانی در این مسیر گام بردارند تا شاهد عنایات الهی و حمایت خداوند باشند.

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطیعی با اشاره به آیات سوره انفال تصریح کرد: اطاعت از خدا و رهبر جامعه اسلامی را نباید فراموش کنیم و می‌بایست همگان گوش‌به‌فرمان رهبر کشورمان باشیم  تا در خط مقدم این جبهه  پیروزی عاید ما شود.

 

بنا به گفته نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان برای رسیدن به نتیجه نهایی می‌بایست با وحدت و اتحاد تلاش کنیم ضعف‌های بیرونی و درونی را جبران کنیم و به نتایج مطلوب دست یابیم.

 

وی همچنین کادرسازی و کار برای رضای خدا را یکی از مولفه‌های اقتصاد مقاومتی دانست و ابراز کرد: می‌بایست کسانی که امروز در مسیر اقتصادی تلاش می‌کنند با پرورش و تربیت نیرو و کادرسازی استمرار کار را حفظ کنند.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از