حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
استاندار سمنان:

مطالبات کارکنان استانداری سمنان پیگیری می‌شود

مطالبات کارکنان استانداری سمنان پیگیری می‌شود

استاندار سمنان گفت:تلاش خود را برای پیگیری موارد و مسائل مرتبط با رفاهیات مجموعه کارکنان استانداری سمنان به کار خواهم گرفت.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»، سید محمدرضا هاشمی عصر امروز در نشست تبیینی انتخابات ویژه مجموعه استاتداری سمنان گفت:  در مجموعه استانداری سمنان طی 2.5 سال گذشته، اتفاقات بسیار خوبی در حوزه‌های متعدد و مختلف رقم خورد و دستاورد آن رتبه‌های شاخص و برتر کشوری بود.

وی تصریح کرد: تمام موفقیت‌ها و دستاوردهای حاصل شده را مدیون همکاری و تلاش‌های شما همکاران در مجموعه استانداری سمنان هستم.

استاندار سمنان ادامه داد: دستاوردهای ارزنده‌ای چون رشد اقتصادی، کاهش نرخ تورم، نهضت ملی مسکن، رونق تولید، احیای واحدهای راکد و... ازجمله موفقیت‌های دولت سیزدهم در استان سمنان است.

هاشمی بیان کرد: تلاش خود را برای پیگیری موارد و مسائل مرتبط با رفاهیات مجموعه کارکنان استانداری سمنان به کار خواهم گرفت.

وی تصریح کرد: از خانواده خودم که در طول مدت خدمت همواره یار و همراه و پشتیبان بنده بودند، قدردانی و تشکر می‌کنم و مجموعه خانواده استانداری سمنان نیز همراه با سایر اقشار جامعه در انتخابات ۱۱ اسفند سال جاری در پای صندوق‌های رأی پرشور و شعور حضور خواهند یافت.

منبع:خبرگزاری فارس

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از