حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
امام جمعه موقت سمنان:

محل نمازجمعه در شأن مردم سمنان نیست

محل نمازجمعه در شأن مردم سمنان نیست

امام جمعه موقت سمنان گفت: متأسفانه هیچ عزم و اهتمامی از سوی مسئولین برای تکمیل مصلی سمنان وجود ندارد و این در حالی است که برخی مکان‌ها به‌سرعت ساخته می‌شوند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی قدس‌پور در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر سمنان که در مسجد امام (ره) این شهر برگزار شد، با اشاره به صفت متعالی شجاعت در وجود مقدس بانوی دوعالم گفت: ایشان مصداق واقعی شجاعت بودند و به‌تنهایی در برابر مزدوران دوران خود ایستادگی کردند.


امام جمعه موقت سمنان در ادامه افزود: حضرت علی (ع) در دروان خود محبان زیادی داشت؛ اما این محبان ترسو جرئت رویارویی با حاکمان مستبد دوران خود را نداشتند و این ترس بر محبت غلبه پیدا کرده بود.


وی همچنین خاطرنشان کرد: مقاومت در برابر ظلم و ستم نمونه‌ای از شجاعت است و ابراز عقیده، بیان نظر و مقاومت در برابر کلام و رفتار ناروا از مصداق‌های شجاعت است.


این خطیب جمعه سمنان با بیان اینکه باید شجاعت از معیارهای انتخاب مسئولین و مدیران مدنظر قرار گیرد، افزود: متأسفانه برخی مدیان و مسئولین میانی از شجاعت برای ابراز بیان حقایق و دفاع از مظلوم برخوردار نیستند و باید از امام خود و رهبر معظم انقلاب درس شجاعت را بیاموزند.


بنا به گفته حجت‌الاسلام‌والمسلمین قدس‌پور، امروز مردم مظلوم غزه در اوج جنایات رزیم صهیونیستی قرار گرفته‌اند و سکوت حاکمان اسلامی دراین‌خصوص معنا ندارد.


وی همچنین اظهار کرد: تحریم کالاهای صهونیستی در دیگر کشورها باید مدنظر قرار گیرد و انتظار می‌رود مسئولین کشور ما یک لیست از این کالاها را تهیه کرده و به مردم معرفی کنند تا با تحریم این کالاها مانع از رشد اقتصادی این رژیم جعلی شوند.


حجت‌الاسلام‌والمسلمین قدس‌پور تصریح کرد: شمار زیادی از شرکت‌های تجاری بزرگ جهان به‌واسطه ایجاد بیداری جبهه مقاومت و نامانی ایجاد شده رد کشور جعلی اسرائیل از آن خارج شده‌اند.


امام‌جمعه موقت سمنان گفت: به‌واسطه طوفان الاقصی بیش از ۷۰ درصد مهاجرت به رژیم کودک‌کش اسرائیل کاهش‌یافته، و همچنین بیش از ۵۰۰ هزار نفر از این کشور فرار کردند.


وی همچنین از انجام‌نگرفتن کار بین‌المللی در سطح شهر سمنان انتقاد کرد و افزود: شهروندان و مسئولین سمنانی می‌بایست نسبت به راه‌اندازی تشکل‌های بین‌المللی در سطح شهر اقدام کرده و کم‌کاری‌های صورت‌گرفته باتوجه‌به امکانات موجود قابل‌اغماض نیست.


وی در نهایت از نداشتن مصلی در شات مردم شهر سمنان نیز ابراز تأسف کرد و بیان داشت: متأسفانه هیچ عزم و اهتمامی از سوی مسئولین برای تکمیل مصلی سمنان وجود ندارد و این در حالی است که برخی مکان‌ها به‌سرعت ساخته می‌شوند.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از