حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
فرمانده انتظامی استان سمنان:

شهدای عرصهٔ نظم و امنیت مظهر عزت هستند

شهدای عرصهٔ نظم و امنیت مظهر عزت هستند

فرمانده انتظامی استان سمنان در پیامی گفت: شهدای عرصهٔ نظم و امنیت مظهر عزت و سرافرازی دین اسلام و شاگردان حقیقی مکتب اهل‌بیت (ع) هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»، «سردار جلیل موقوفه‌ای» طی پیامی، شهادت یازده تن از نیروهای حافظ امنیت در استان سیستان و بلوچستان را تبریک و تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: شهادت هنر مردان خداست؛ کسانی که جان خود را در راه معبود خویش هدیه می‌کنند. شهدا نماد ایثار و فداکاری‌اند و نزد پروردگار متعال بالاترین درجات را داشته و روزی می‌خورند.

 شهدای عرصهٔ نظم و امنیت مظهر عزت و سرافرازی دین اسلام و شاگردان حقیقی مکتب اهل‌بیت (ع) هستند و همه ما باید قدردان رشادت آفرینی این شهدا در دفاع از ارزش‌های ملی و اسلامی باشیم.

 امروز مدافعان عرصه نظم و امنیت، شجاعانه و عاشقانه، با بذل جان خویش از حریم مطهر جمهوری اسلامی ایران دفاع می‌کنند و با شهادت برگ زرین دیگری از حدیث عشق و تبعیت از مولا و سرور خود رقم می‌زنند.

 شهادت مظلومانه ۱۱ تن از همکاران با وفای خود را که در حمله ناجوانمردانه و کور تروریست‌های «جیش الظلم» به مقر انتظامی شهرستان راسک جانشان را فدا کردند، به حضرت بقیه الله الاعظم، رهبر معظم جمهوری اسلامی ایران، خانواده آن شهدای سرافراز، به‌ویژه همسران و فرزندانشان و همکاران زحمت‌کشم در فراجا، تبریک و تسلیت عرض کنم.

 از خداوند رحمان علو درجات برای آن شهدای مظلوم و بزرگوار و صبر و اجر جزیل برای خانواده‌های گرامی‌شان مسئلت می‌کنیم.


منبع: خبر فوری

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از