حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان مطرح کرد:

مدیریت و هدایت شفاف افکار عمومی برای غزه

مدیریت و هدایت شفاف افکار عمومی برای غزه

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: جنگ روایت‌ها و جنگ رسانه‌ای در عملیات طوفان الاقصی حماس علیه رژیم غاصب اسرائیل بسیار مهم و حیاتی است و می‌بایست افکار عمومی به‌صورت شفاف مدیریت و هدایت شود.

حجت‌الاسلام عباس عبدالهی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت، اذعان داشت: در جنگ امروز با رژیم غاصب صهیونیستی توسط نیروهای مقاومت و حزب‌الله لبنان و سایر اجزای جبهه مقاومت، قسمت عمدهٔ کار جنگ رسانه‌ای و جنگ روایت‌ها است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان افزود: حرکت حماس در عملیات بی‌نظیر و بی‌سابقه علیه سومین ارتش مسلح دنیا در یک منطقه کوچک غزه و کرانه باختری اتفاق نظامی فوق‌العاده و بی‌نظیری بود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: جنگ روایت‌ها و جنگ رسانه‌ای در عملیات طوفان الاقصی حماس علیه رژیم غاصب اسرائیل بسیار مهم و حیاتی است و می‌بایست افکار عمومی به‌صورت شفاف مدیریت و هدایت شود.

حجت‌الاسلام عبدالهی افزود: اسرائیل و کشورهای حامی در روزهای نخستین نبرد با تلاش فراوان جهت مظلوم‌نمایی با انتشار آمار و تصاویر دروغین از حمله و کشتار زنان و کودکان سعی داشت در این زمینه مردم مظلوم فلسطین را مقصر جلوه دهد و مصاحبه‌هایی در صحن بین‌المللی و سازمان ملل ارائه داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در بین نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: این رژیم غاصب با مظلوم‌نمایی قصد جابه‌جاکردن جایگاه جلاد و شهید را خواهد داشت.

وی در ادامه افزود: مقام معظم رهبری با هوشمندی کامل تأکید داشتند حتی اگر اسرائیل بتواند با عملیات نظامی جهت جبران عملیات طوفان الاقصی ضربه‌ای به نیروهای مقاومت وارد کند و ثمره این عملیات در تمام دنیا توسط رسانه‌های رسمی و غیررسمی روایت شود شکست هیمنه سیاسی و نظامی رژیم غاصب جبران نخواهد شد.

حجت‌الاسلام عبدالهی خاطرنشان کرد: همه ما می‌بایست باتوجه‌به فرمایشات مقام معظم رهبری جهت تغییر اساسی در فضای بین‌المللی و ایجاد یک ذهنیت جدید عمومی با تغییر نگرش نسبت به مسئله جهانی فلسطین و رژیم کودک‌کش اسرائیل اقدام کنیم و ادامه کنشگری در این راستا لازم است.


انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از