حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
شکوه حضور مردم دیار دارالمرحمه؛

مردم بصیر سمنان بار دیگر به صحنه آمدند

مردم بصیر سمنان بار دیگر به صحنه آمدند

مراسم بزرگداشت ۹ دی روز بصیرت با حضور پرشور اقشار مختلف مردم شهید پرور شهر سمنان در کنار شهدای گمنام این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»، مراسم بزرگداشت یوم‌الله ۹ دی در شهر سمنان همانند سایر نقاط کشور با حضور پرشور مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه شهر سمنان برگزار شد.


مردمی که در این چند وقت بارها در کنار شهدای گمنام در معراج الشهدا حضور یافته و با آرمان‌های والای شهدا تجدید بیعت کردند و خواستار نابودی مستکبرین عالم شدند.


امروز نیز با مشت‌های گره‌کرده و پلاکاردهای ضداستکباری به صحنه آمدند تا نشان دهند بابصیرت خود مشت محکمی بر دهان استکبارگران و یاوه‌گویان خواهند زد و با رهبر خود تجدید بیعت می‌کنند.


مردم سمنان با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و همچنین مرگ بر فتنه‌گر، بار دیگر نشان دادند که پشتیبان آرمان‌های انقلاب و امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند و هجمه‌های دشمنان در ابعاد مختلف بر اراده شأن تأثیری ندارد.


هم‌زمانی روز بصیرت امسال با حوادث غزه و فلسطین و همچنین شهادت یارویاور حاج‌قاسم سلیمانی شهید سیدرضی موسوی شور و حال دیگری به تجمع امسال سمنانی‌ها بخشیده بود و نفرت و انزجار آنان را از جبهه استکبار دوچندان کرده بود.


در سال جاری بر اساس برنامه‌ریزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان در برخی شهرستان‌های استان مراسم گرامی داشت حماسه ۹ دی روز گذشته و بعد از نماز مغرب و عشا برگزار و در برخی دیگر از نقاط استان هم امشب هم‌زمان با نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.


حجت‌الاسلام عبدالعلی گواهی رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح سخنران مراسم محوری ۹ دی در معراج الشهدای میدان سعدی سمنان بود که در سخنانی ضمن اشاره به حضور مردم در صحنه‌های مختلف، گفت: مردم همواره پشتیبان آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند.


وی ضمن محکومیت جنایت‌های اسرائیل در غزه و همچنین حملات ددمنشانه رژیم غاصب قدس در ماه‌های اخیر به مردم فلسطین، بیان کرد: اسرائیل رو به افول است و حتی نفس‌های مصنوعی آمریکا هم نمی‌تواند آن را نجات دهد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از