حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/06/18 شمسی | 2024/09/08 میلادی
رزمنده دفاع مقدس:

مرصاد قله افتخارات رزمندگان شهرستان دامغان است

مرصاد قله افتخارات رزمندگان شهرستان دامغان است

رزمنده دفاع مقدس گفت: گردان‌های قمر و سیدالشهدا سپاه دامغان نیز در عملیات مرصاد حضور داشته که نقش‌آفرینی بسزایی داشتند.

 سید محمدحسن مرتضوی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»، با اشاره به سالروز عملیات مرصاد، گفت: منافقین قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران از اسلام خارج شدند و تفکر التقاطی - اسلامی مارکسیستی گرفتند.

رزمنده دفاع مقدس در ادامه افزود: زمانی که تفکرات التقاطی به سازمان نفوذ کرد شهید مطهری و شریف واقفی و طالقانی از سازمان جدا شدند و بعد ترورشان منافقین خط خود را جدا کردند.

وی با اشاره به فیلم ماجرای نیمروز در خصوص جنایاتی که منافقین در کشور مرتکب شدند، تأکید کرد: این فیلم مستند بسیار شفافی است که واقعیت منافقین را نشان می‌دهد.

مرتضوی با بیان اینکه مسعود رجوی به‌خاطر نفوذ برادرش که از ساواک بود از اعدام نجات پیدا کرد، اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب با تفکر این که ما یکی از پایه‌های انقلابیم در انتخابات رئیس‌جمهوری شرکت کرد.

 وی با اشاره به اینکه زمانی که سال ۶۰ مجلس رأی به عدم کفایت سیاسی بنی‌صدر داد، منافقین علناً مبارزه نظامی با نظام را شروع کردند، گفت: تا مردادماه که مسعود رجوی و بنی‌صدر از کشور فرار کردند منافقین هم کم‌کم از ایران رفتند.

 مرتضوی با بیان اینکه منافقین در عملیات مرصاد داعیه سقوط ایران را داشتند، تصریح کرد: با قبول قطعنامه ۵۹۸ منافقین فکر کردند ایران از روی ضعف و استیصال و ناتوانی قطعنامه را پذیرفته و فکر کردند که خیلی راحت می‌توانند خود را به تهران رسانده و ایران را بگیرند که با شکست سختی مواجه شدند.

وی با اشاره به رشادت‌ها و جانبازی‌های نیروهای تیپ ۱۲ قائم، گفت: در بین این گردان‌های استان سمنان در عملیات مرصاد، گردان‌های قمر و سیدالشهدا سپاه دامغان نیز حضور داشته که نقش‌آفرینی بسزایی داشتند.

این رزمنده دفاع مقدس تصریح کرد: شهدایی که در این عملیات تقدیم کردیم به‌عنوان مدال افتخار سرزمین ایران همیشه می‌درخشند تا نسل امروز بدانند، این انقلاب راحت به اینجا نرسیده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از