حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/29 شمسی | 2024/09/19 میلادی
معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش پرورش شهرستان سمنان:

برگزاری جشن نیکوکاری زمینه‌ساز تحقق سند بنیادین است

برگزاری جشن نیکوکاری زمینه‌ساز تحقق سند بنیادین است

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش پرورش شهرستان سمنان گفت: برگزاری جشن‌های نیکوکاری یکی از مهم‌ترین برنامه‌های تأثیرگذار در تحول سند بنیادین آموزش پرورش است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی فامیلی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ در رابطه‌ با برگزاری جشن‌های نیکوکاری در مدارس تصریح کرد: امسال همانند سال‌های گذشته با همکاری و مساعدت اداره کل آموزش پرورش استان سمنان و کارگروه امداد شهرستان سمنان جشن‌های نیکوکاری در سطح مدارس برگزار خواهد شد.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش پرورش شهرستان سمنان خاطرنشان کرد: برگزاری این جشن‌ها و برنامه‌ها جهت افزایش حس همبستگی، امیدآفرینی و نیکوکاری بین دانش‌آموزان در تمام برنامه‌های مدارس در حال برگزاری است و برای ایجاد این حس و انگیزه والدین همکاری خوبی خواهند داشت.

وی در ادامه تصریح کرد: جهت اطلاع و همکاری والدین پاکت‌هایی جهت جمع‌آوری کمک‌های نقدی در بین دانش‌آموزان توزیع شده است که با مساعدت والدین جمع‌آوری پاکت‌های کمک‌های مؤمنانه دانش‌آموزان در بین مدارس کم‌برخوردارتر در قالب برنامه‌های نیکوکاری تقدیم خواهد شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین فامیلی اظهار کرد: برگزاری جشن‌های نیکوکاری یکی از مهم‌ترین برنامه‌های تأثیرگذار در تحول سند بنیادین آموزش پرورش می‌توان عنوان کرد که بر مسئله تربیت سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در اجرای همین برنامه‌ها شکل می‌گیرد و موجب ایجاد امید و نشاط در برنامه‌های فراگیر پرورشی خواهد بود برنامه‌های فرهنگی در قالب برگزاری طرح‌ها و ایده‌های بانشاط و جذاب شاهد رشد دانش‌آموزان در سطح مدارس خواهیم بود.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش پرورش شهرستان سمنان در رابطه‌ با نحوه حمایت دانش‌آموزان نیازمند تصریح کرد: در طول سال مرکز نیکوکاری آموزش پرورش شهرستان سمنان به‌عنوان مرکز تخصصی نیکوکاری برای حمایت دانش‌آموزان فعالیت مستمر دارد.

فامیلی در ادامه افزود: مرکز نیکوکاری اداره آموزش پرورش شهرستان سمنان با نام شهید بهروز بهروزی به‌عنوان کوچک‌ترین شهید انقلاب استان سمنان کمک‌های خداپسندانه را در مناسبت‌های مختلف به دست دانش‌آموزان نیازمند در سطح مدارس شهرستان خواهد رساند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از