حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
معاون اجرایی رئیس‌جمهور:

مسئله آب سمنان را با جدیت دنبال می‌کنیم

مسئله آب سمنان را با جدیت دنبال می‌کنیم

معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: طرح‌های انتقال آب از خلیج‌فارس و دریای عمان در دولت سیزدهم از چند محور درحال پیگیری است و ان‌شاءالله مسئله آب سمنان را نیز با جدیت دنبال خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»، به نقل از روابط عمومی استاندرای سمنان جلسه پیگیری مصوبات دور اول سفر رئیس‌جمهور به استان سمنان با حضور معاون اجرایی رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری و معاونین وی، استاندار سمنان و معاونین استاندار، رئیس مجمع نمایندگان استان، اعضای شورای تأمین، شورای اداری استان و اصحاب رسانه در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان برگزار شد.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری در این جلسه گفت: رویکرد سیاست خارجی دولت سیزدهم مبتنی بر حل مسئله، توجه به معیشت و منافع و اقتصاد ملی است و در تعاملات با همسایگان و سایر کشورهای همسایه و غیر همسایه، مسائل و مشکلات مختلف بررسی و رسیدگی خواهد شد.

وی در ادامه افزود: الحق و الانصاف کارهای بسیار خوبی در همه جهات در کشور انجام‌گرفته، پیشرفت‌های مطلوبی حاصل شده است، اما کارهای نشده و کاستی‌هایی هم وجود دارد که باید با جدیت دنبال شود.

بنا به گفته منصوری، معتقدیم که با دولت ساده‌زیست و سرزنده می‌توان به قله‌های موفقیت دست‌یافت، به همین واسطه ما در دولت سیزدهم به دنبال کار هستیم و نه به دنبال شعار و با وجود همین خصلت‌هاست که مقام معظم رهبری دولت کار و اقدام را به دولت سیزدهم عنایت فرمودند.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور اذعان کرد: طرح‌های انتقال آب از خلیج‌فارس و دریای عمان در دولت سیزدهم از چند محور و با سرمایه‌گذاری از طریق مدل‌های مختلف تأمین مالی در حال پیگیری است که ان‌شاءالله مسئله آب سمنان را نیز با جدیت دنبال خواهیم کرد.

وی همچنین تصریح کرد: شاخص رشد کشور امروز به بیش از ۶ درصد رسیده، در حوزه نفت شاخص رشد به نزدیک ۲۰ درصد رسیده  و با افتخار اعلام می‌کنیم امروز برای نفت کشور مشتری داشته و هر آنچه که تولید شود را به فروش می‌رسانیم.

این مقام مسئول با اشاره به وضعیت کاهشی نرخ تورم ابراز کرد: وضعیت نرخ تورم در کشور اندکی بهتر شده اما معتقدیم که در راستای کاهش بیش از این و مهار تورم باید بیش از پیش تلاش شود؛ تورم ما در حوزه مسکن نیز با تدابیر اتخاذ شده بالغ بر ۶ ماه گذشته در عدد منفی باقی مانده است.

منصوری در نهایت از سفر دور دوم رئیس‌جمهور به استان سمنان خبر داد و افزود: در حوزه عمرانی ۱۰۰ درصد و در حوزه اقتصادی نیز بالغ بر ۸۰ درصد مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان اجرایی شده است که در آستانه دور دوم سفر رئیس‌جمهور، ضرورت دارد با یک‌همت ویژه در راستای به سامان رسیدن پروژه‌های نیمه‌تمام گام بردارید.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از