حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/02/27 شمسی | 2024/05/16 میلادی
مسئول سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان:

مسئله غزه، نمایش جبهه حق و باطل است

مسئله غزه، نمایش جبهه حق و باطل است

مسئول سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان گفت: امروز مسئله غزه سنگین‌ترین نبرد بین حق و باطل است که هیچ‌کس نمی‌تواند نسبت به آن اعلام بی‌طرفی کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی ملکیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ با بیان اینکه نبرد حق و باطل همیشه در صحنه تاریخ جهان وجود داشته است، گفت: از ابتدای تاریخ بشریت تاکنون ستیز بین جریان حق و باطل وجود داشته و مسئله جدیدی نیست و روزی در صحرای کربلا و امروز در غزه و فلسطین اشغالی در حال رخ‌دادن است.

مسئول سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان در ادامه افزود: امروز سنگین‌ترین نبرد حق و باطل در باریکه غزه و با نسل‌کشی انسان‌های بی‌گناه در حال وقوع است و قطعاً هیچ‌کس نمی‌تواند در برابر این حجم از جنایات اعلام بی‌طرفی کند.

این مقام مسئول با بیان اینکه آزادی‌خواهان و حق‌طلبان جهان در جبهه حق ایستاده‌اند، ادامه داد: موج بیداری اسلامی امروز به کشورهای اروپایی رسیده و وجدان‌های بیدار و ضمیر خداجوی انسان‌ها در این کشورها هم اوج ظلم و استبداد را درک کرده و به پا خاسته‌اند.

ملکیان بیان کرد: مردم کشور ما به‌ واسطه انقلاب اسلامی و نفس حق امام راحل مرزهای حق و باطل را به‌ درستی مشخص کرده و با اعلام موضع خود نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی از آنها اعلا برائت کرده و امروز شاهد هستیم تمام کشورهای دنیا به موضع به حق جمهوری اسلامی واقف شده‌اند.

وی همچنین تصریح کرد که موضع  سومی در برابر جنایات صهیونیست‌ها وجود ندارد و کسانی که سکوت کرده‌اند، باید بدانند این سکوت به معنای همراهی و تأیید رژیم صهیونیستی است.

مسئول سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان با اشاره به خیزش دانشجویان و اساتید در کشورهای اروپایی و آمریکایی بیان کرد: قطعاً استعمارگران سکوت مردم دنیا و ادامه جنایات خود را خواهان هستند؛ اما خون مظلوم، وجدان‌های پاک را بیدار کرده و این حجم از اعتراضات قطعاً به مطالبه عمومی در این کشورها تبدیل خواهد شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از