حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/29 شمسی | 2024/09/19 میلادی
امام جمعه میامی:

مسئله فلسطین نباید عادی شود

مسئله فلسطین نباید عادی شود

امام جمعه میامی گفت: مسئله فلسطین نباید عادی‌ شود، حدود ۳۵۰ روز می‌گذرد و هر روز بر شهدای غزه افزوده می‌شود و در این میان ملت‌ها باید هوشیار باشند که این حجم از جنایات فراموش نشود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمد عزیزی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته میامی به اعتراضات روزافزون در سرزمین‌های اشغالی اشاره کرد و گفت: اختلافات داخلی این رژیم بعد از تشکیل دولت کنونی نتانیاهو اوج گرفت، اما در ماه‌های منتهی به جنگ غزه به میزان زیادی فروکش کرد.

امام‌ جمعه میامی با بیان اینکه امروز رژیم منحوس صهیونیستی صدها بار از ترس انتقام ایران مرده است، بیان کرد: بین ارکان رژیم صهیونیستی اختلافاتی عجیبی ایجاد شده که نشان‌دهنده ترس آن‌هاست و امروز به جرأت می‌توانیم بگوییم که رژیم صهیونیستی را صدها بار کشته و آن‌ها را به عقب رانده‌ایم.

عزیزی با اشاره به اینکه امروز ایران قدرت خاورمیانه است، افزود: «وعده صادق» دوم در راه است، اما این سیلی با سیلی‌های دیگر فرق دارد، این‌بار با سیلی ایران این رژیم کودک‌کش از بین خواهد رفت.

وی به عادی‌سازی مسئله فلسطین اشاره کرد و بیان داشت: مسئله غزه نباید برای مسلمانان عادی شود، حدود ۳۵۰ روز می‌گذرد و هر روز بر شهدای غزه افزوده می‌شود و ملت‌ها باید هوشیار باشند که این حجم از جنایات عادی نشود.

امام‌ جمعه میامی با بیان اینکه از دولتمردان تقاضا داریم سفره مردم را دریابند، بیان کرد: اگر آن‌ها برای سفره و اقتصاد مردم کار کنند عدالت هم ایجاد می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از