حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/29 شمسی | 2024/09/19 میلادی
نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان:

مشارکت انتخاباتی بصیرت ملت را نمایان کرد

مشارکت انتخاباتی بصیرت ملت را نمایان کرد

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: مردم با شکوه حضور خود به معنای حقیقی کلمه عمق بصیرت، تیزبینی، خرد و نیز عشق سرشار به میهن و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ حجت‌الاسلام  والمسلمین مرتضی مطیعی روز شنبه در پیامی گفت: مشارکت پرشور شما عزیزان در شهرها و روستاهای سراسر استان سمنان در این انتخابات در شرایطی رخ داد که دشمنان اسلام و ایران از هیچ توطئه‌ای برای مأیوس‌سازی ملت ایران از حضور در انتخابات دریغ نکردند و تمام امکانات و تجهیزات تبلیغی و رسانه‌ای خود را برای تضعیف اراده و انسجام ملی به کار گرفتند.

وی ادامه داد: لازم می‌دانم ضمن حمد خداوند متعال، بابت حضور وحدت آفرین آحاد شما عزیزان، مراتب تقدیر خود را از مردان، زنان، کهن‌سالان و میان‌سالان، جوانان و نوجوانان و به ویژه رأی‌اولی‌ها در نقاط مختلف استان سمنان ابراز کرده و برای آحاد مردم شریف و ولایت‌مدار این استان سلامتی و پیروزی آرزو دارم.

امام جمعه سمنان اضافه کرد: وظیفه خود می‌دانم با قدردانی از مسئولان ستادهای انتخاباتی، نامزدهای حاضر در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برای ایجاد فضایی رقابتی، پیروزی دکتر «مسعود پزشکیان» را در این دوره از انتخابات تبریک عرض کنم و برای تمام خدمت‌گزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه خداوند متعال، موفقیت و سربلندی در اجرای سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب اسلامی و نیز تحقق اهداف برنامه هفتم توسعه را مسئلت دارم.

وی تأکید کرد: اینک زمان اتحاد و همبستگی ملّی و انسجام عمومی برای توسعه و آبادانی ایران مقتدر و زمینه‌سازی برای تداوم مشارکت مردم در بخش‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی فرارسیده است. امید آن دارم به شکرانه این حضور باشکوه که مکمّل حماسه حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر شهدای خدمت بود، رئیس‌جمهور منتخب و اعضای دولت چهاردهم، راه شهید رئیسی(ره) در خدمت‌رسانی مجدّانه و صادقانه به مردم عزیز را ادامه داده و با امید به فضل پروردگار متعال، بر سر عهد خود با شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی برقرار و استوار بمانند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: از استاندار سمنان و مسئولان ستاد انتخابات استان، رئیس و اعضای هیات نظارت بر انتخابات استان، هیات اجرایی، اعضای شورای تامین استان، فرمانداران، بخشداران و تمام مسئولان و دست‌اندرکاران و مجریان برگزاری انتخابات و همچنین نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی و نیز اصحاب سخت‌کوش خبر و رسانه برای تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته طی هفته‌های اخیر قدردانی دارم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از