حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/29 شمسی | 2024/09/19 میلادی
معاون وزیر صمت:

منابع انسانی پایه توسعه جامعه است

منابع انسانی پایه توسعه جامعه است

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: منابع انسانی پایه و اساس توسعه یک جامعه است و مدیران صنایع باید به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» به نقل از روابط‌عمومی استانداری سمنان، معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در آئین  نشست تخصصی اعضای هیات مدیره اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان  با موضوع پیگیری مباحث مرتبط با صاحبان صنایع  که صبح امروز در محل استانداری سمنان برگزار شد، گفت بسیار خرسندم امروز توفیق شد تا در جمع صاحبان صنایع و تولیدکنندگان و فعالان حوزه صنعت، معدن و تجارت استان سمنان حضور پیدا کنم.

فرشاد مقیمی افزود: تغییر راه بحث مالیات بر ارزش‌افزوده باید امروز محور اصلی یکی از موضوعات مجموعه صنعت، معدن و تجارت کشور باشد. 

این مقام مسئول افزود: امروز ضرورت دارد تا ما در راستای مدیریت بهینه مصرف انرژی در حوزه صنعت و معدن گام برداریم. 

بنا به گفته مقیمی منابع انسانی پایه و اساس توسعه یک جامعه است و مسائل، موارد، مباحث و نقطه‌نظرات صاحبان صنایع و فعالان حوزه صنعت، تجارت و معدن را بررسی و رسیدگی خواهیم کرد. 

وی ابراز کرد: رویکرد استاندار سمنان در بحث پیگیری، بررسی و رسیدگی به مسائل و موارد صنعت استان ارزشمند است، این مهم که استاندار سمنان، کسی که رهبری فعالیت صنعت، معدن و تجارت استان را به دست دارد، مباحث، مسائل و موضوعات صنایع را با جدیت دنبال می‌کند، باعث انگیزه بیشتر ما برای حضور در استان و پیگیری مباحث و مسائل خواهد شد‌. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از