حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
امام جمعه شهرستان سرخه:

منفعت دشمن؛ عدم مشارکت در انتخابات است

منفعت دشمن؛ عدم مشارکت در انتخابات است

امام جمعه شهرستان سرخه گفت: مردم باید مراقب منافع دشمن از عدم مشارکت در انتخابات باشند و با نگاه بصیرتی وارد عرصه انتخابات شوند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی اشرف در خطبه‌های نمازجمعه که در محل حسینیه شهدا این شهر برگزار شد با اشاره بحث مشارکت در انتخابات گفت: شرکت‌کردن در انتخابات حق است، حق سرنوشت‌سازی یک شهروند است که باید حتماً موردتوجه قرار گیرد.

امام‌جمعه شهرستان سرخه در ادامه افزود: هرکدام از ما دیدگاهی نسبت به حضور افراد در عرصه مدیریتی داریم که با شرکت در انتخابات این دیدگاه‌ها را می‌توانیم عملی سازیم.

وی در ادامه افزود: دشمنان برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات متحد شده‌اند، درحالی‌که خودشان درگیر مشارکت پایین مردم در انتخابات هستند قطعاً از مشارکت حداکثری مردم ایران در انتخابات هراس دارند.

بنا به گفته امام‌جمعه شهرستان سرخه مردم باید مراقب منافع دشمن از عدم مشارکت ما در انتخابات باشند و با نگاه بصیرتی وارد عرصه انتخابات شوند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی اشرف در ادامه با گرامی داشتن سالروز اولین نمازجمعه شهرستان سرخه افزود: نمازجمعه سند افتخار در شهر سرخه است ما در برگزاری نمازجمعه در استان پیشتاز بودیم و دومین شهر استان سرخه بود که پیش از شهرهای بزرگ استان در برگزاری نمازجمعه پیشقدم بود.

امام‌جمعه شهرستان سرخه در نهایت با اشاره به شکست اسرائیل در غزه ابراز کرد: بعد از عملیات طوفان الاقصی هیچ اعتباری برای رژییم صهیونیستی باقی نمانده و آنها در حال عقب‌نشینی تدریجی هستند که این نشان‌دهنده شکست هیمنه آمریکا و اسرائیل است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از