حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/29 شمسی | 2024/09/19 میلادی
امام جمعه موقت سمنان:

نامزد منتخب در مسیر انقلاب حرکت کند

نامزد منتخب در مسیر انقلاب حرکت کند

امام جمعه موقت سمنان گفت: انتظار می‌رود نامزد منتخب مردم در مسیر تحقق ارزش‌های انقلاب و اسلام گام برداشته و نگاهش برای حل مشکلات به خارج از مرزها نباشد.

حجت‌الاسلام ‌والمسلمین غلامحسین مهدوی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ ضمن قدردانی از حضور گسترده و باشکوه مردم در دومین دور چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: مشارکت گسترده مردم در انتخابات بارقه امیدی از همراهی مردم با نظام است و امیدوار هستیم در انتخابات بعدی شاهد حضور گسترده‌تری از مردم باشیم.

امام ‌جمعه موقت سمنان در ادامه با بیان اینکه هر رأیی که به صندوق انداخته می‌شود فارغ از سلایق سیاسی مختلف رأی به ‌نظام مقدس جمهوری اسلامی است، افزود: با حضور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی قوی‌تر خواهد شد.

مهدوی‌نژاد توضیح داد: قطعاً نخستین برنده انتخابات ملت ایران هستند و بعد از آن شخص منتخب، و انتظار می‌رود وی کابینه خود را از کسانی قرار دهد که نگاهشان برای محل مشکلات کشور به خارج از مرزها نباشد.

وی با بیان اینکه از امروز باید رفاقت و اتحاد جای رقابت بین نامزدها را بگیرد، اظهار کرد: هر فردی که به‌عنوان منتخب ملت تعیین می‌شود، رئیس‌جمهور همه مردم ایران است و چه کسانی که به او رأی داده‌اند و چه کسانی که  رأی نداده‌اند باید پشتیبان وی برای حل مشکلات جامعه باشند. 

وی همچنین به رئیس‌جمهور منتخب مردم توصیه کرد که به وعده‌ها و قول‌هایش عمل کند؛ زیرا ملت ایران بر اساس همین وعده‌ها وی را انتخاب کردند و امیدوار هستیم تغییرات و پیشرفت کشور در مسیر تحقق وعده‌ها و همچنین ارزش‌های انقلاب اسلامی باشد.

مهدوی‌نژاد در پایان ابراز کرد: برخی  گاهی اوقات وعده‌هایی می‌دادند و بعد از اینکه نمی‌توانستند اجرایی کنند می‌گفتند یک عده نمی‌گذارند  و نباید این حرف‌ها بهانه‌ای برای شانه خالی‌کردن از زیر بار مسئولیت شده و نشان‌دهنده چنددستگی در جامعه باشد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از