حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
امام‌جمعه شهرستان دامغان:

حاج قاسم نقش کلیدی در جبهه مقاومت داشت

حاج قاسم نقش کلیدی در جبهه مقاومت داشت

امام‌جمعه شهرستان دامغان گفت:سردار سلیمانی یک نام‌آشنا در جهان به‌عنوان سرداری اثرگذار در جبهه مقاومت بود و دشمنان تصور می‌کردند با شهادت وی می‌توانند جبهه مقاومت را با مانع مواجه سازند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسن رستمیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»، گفت: در ایام سالگرد شهادت سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی یاد و خاطره همه شهدایی که در سالگرد وی  به شهادت رسیدند را گرامی می‌داریم.

امام‌جمعه دامغان دررابطه‌با جایگاه سردار دلها اظهار کرد: سردار سلیمانی یک شخص نبود؛ بلکه یک تفکر دارای شخصیت بسیار مؤثر در عرصه‌های مختلف بود و علاوه برعرصه نظامی در عرصه‌های ولایت‌مداری، اجتماعی، خدمات اجتماعی، عقیدتی، توحیدی و... تأثیرگذار بود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی یک نام‌آشنا در جهان به‌عنوان سرداری اثرگذار در جبهه مقاومت بود و دشمنان تصور می‌کردند با شهادت وی می‌توانند جبهه مقاومت را بامانع مواجه سازند.

وی همچنین اظهار کرد: حاج‌قاسم سلیمانی یک شخصیت فراملی و فرا ایرانی است و در دنیای اسلام و دنیای امروز اسم و راه او به جهت دفاع از مظلومان و مقابله با ظالمان شناخته شده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رستمیان در ادامه ابراز کرد: نه‌تنها شهادت سردار خلائی در جبهه مقاومت ایجاد نکرد؛ بلکه نام سردار در پیشرفت اهداف جبهه مقاومت تأثیرگذار بود و این موضوع برای خود دشمنان هم اثبات شده است.

امام‌جمعه دامغان تصریح کرد:سردار سلیمانی در دورانی که به‌عنوان سرباز گمنام ناشناخته بود با فرمان مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در عرصه جبهه مقاومت حضور پیدا کرد و با طراحی زیر ساخت‌ها برای مبارزه با رژیم غاصب موجب استحکام و ایستادگی جبهه مقاومت شد.

وی خاطرنشان کرد: در سرزمین فلسطین دشمن از تمامی توان و امکانات نظامی برخوردار بود، اما مردم مظلوم فلسطین از حداقل طراحی‌ها و امکانات نظامی محروم بودند که با حضور سردار جبهه مقاومت و طراحی‌های معجزه‌آسا در عملیات برای فلسطینی‌ها موجب پیروزی جبهه مقاومت در برابر رژیم غاصب شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رستمیان در پایان خاطرنشان کرد: نتیجه و نمونه بارز طراحی عملیات و زیر ساخت‌های سردار سلیمانی را در عملیات طوفان الاقصی مشاهده کردیم و امید است همه ما قدردان شهید سلیمانی و سایر شهدای مملکت باشیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از