حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
در پی اهانت به شهدای کرمان؛

وکیل پایه یک دادگستری دستگیر شد

وکیل پایه یک دادگستری دستگیر شد

نیلوفر سادات هاشمیان که در صفحه شخصی خود به سردار دل‌ها و شهدای حادثه تروریستی کرمان اهانت کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»، در پی حمله تروریستی و حادثه دلخراش رخ‌داده برای زائران مزار حاج‌قاسم  که در سالروز شهادت این شهید والامقام اتفاق افتاد و منجر به شهادت و زخمی‌شدن بیش از 300 نفر از هم‌وطنانمان شد، متاسفانه عده‌ای به مردم کشور خود پشت کرده و بدون درنظرگرفتن شرایط خاص کشور، با اهانت به مقدسات و ارزش‌های مردم به‌ویژه سردار دل‌ها حاج‌قاسم سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان همگام با رسانه‌های معاند قدم برداشته و غم این حمله تروریستی را برای مردم مظلوم خود دوچندان کردند.

 باتوجه‌به قانون و جرم بودن اهانت نسبت به ارزش‌های کشور در فضای حقیقی و مجازی، مقامات قضایی در این راستا اقدام کرده‌ و برخورد با افراد هتاک در فضای مجازی در دستور کار قرار داده‌اند و در این میان خبرها حاکی از آن است که در استان سمنان نیز یک نفر از عناصر هتاک به سردار شهید سلیمانی و شهدای مظلوم حادثه تروریستی کرمان با دستور مقام قضایی توسط حفاظت قوه قضاییه دستگیر شد.

این فرد که وکیل پایه یک دادگستری است در فضای مجازی صراحتاً اهانت‌هایی را متوجه سردار دل‌ها کرده و باتوجه‌به دستور دادستان کل کشور در خصوص برخورد قاطع با اشخاص معاندی که بعد از حادثه تروریستی کرمان با تولید، انتشار و بازنشر محتوای خلاف قانون اقدام می‌کنند، این فرد خاطی دستگیر شد.

باتوجه‌به محتوای مجرمانه این فرد در صفحه شخصی خود مرجع قضایی اقدام به صدور حکم دستگیری داد که حفاظت قوه قضائیه به‌عنوان ضابط خاص رسیدگی‌کننده اقدام به دستگیری نیلوفر سادات هاشمیان در محل سکونت وی در تهران کرد.

مردم ولایت‌مدار، بااصالت، و شهیدپرور استان سمنان از ریاست قوه قضائیه، دادستان کل کشور و سایر مسئولین مطالبه ورود جدی و بدون مسامحه با افراد ناقض قانون به‌ویژه وکیل دادگستری که به ملت خود پشت کرده و پابه‌پای دشمنان قدم برداشته را خواستارند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از