حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/06/26 شمسی | 2024/09/16 میلادی
یادداشت؛

خواب‌های بی‌تعبیر صهیونیست‌ها

خواب‌های بی‌تعبیر صهیونیست‌ها

کارشناس و تحلیل‌گر مسائل سیاسی در یادداشتی اختصاصی نوشت: در حالی که امپراتوری رسانه‌ای غرب به‌دنبال تحریف جایگاه مسلمانان در بین افکار عمومی دنیا است، اما هر روز با درخشش مسلمانان این جایگاه تقویت می‌شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ کارشناس و تحلیل‌گر مسائل سیاسی در یادداشتی اختصاصی نوشت: امپراتوری رسانه‌ای صهیونیست و استکبار جهانی سالیان سال طی پروژه عملیات روانی با هدف «اسلام‌هراسی»، مسلمانان را در رسانه‌ها و افکار عمومی جهان انسان‌هایی وحشی، خشن، غیرمنطقی و زن‌ستیز به تصویر کشیده است. 

این پروژه تا جایی مهم بود که با سرمایه‌گذاری میلیاردها دلار و ساخت فیلم، سریال، مستند و استفاده از هزاران اخبار تحریف شده و جعلی (فیک نیوز) دائماً به تصویرسازی نادرست از مسلمانان و خشونت علیه زنان پرداخته و در همین راستا  طی جنگ هوشمند ترکیبی و به‌کارگیری از تکنیک‌های رمزآلود شناختی و ادراکی، افکار عمومی دنیا، مخصوصاً زنان و خانواده‌های غربی را برای قتل‌عام بیش‌تر شیعیان و مسلمانان توسط افسران و نظامیان متقاعد می‌ساخت تا جایی که مردم این کشورها در مقاطعی از زمان رسماً به حمایت از نظامیان خود برای کشتار و قتل‌عام مسلمانان می‌پرداختند.

نکته قابل توجه و سکانس غم‌انگیز ماجرا اینجاست که این پروژه با انحصار رسانه و مدیریت خبر با این هدف پیش می‌رفت که تصویرسازی جدیدی از مسلمانان در ذهن مردمان غیرمسلمان ایجاد شود و آن‌ها را به این باور برساند که نظامیان و حاکمان کشورهای غربی، مسلمانان را به‌عنوان انسان‌های وحشی و خشونت‌طلب برای تشکیل تمدن جدید حذف کنند.

و در سال‌های اخیر طبق وعده الهی و آیات صریح قرآن «ومَکروا و مَکَروالله والله خَیرُالماکِرین» اتفاقی عجیب و غیرقابل ‌باور علی‌رغم میل باطنی و برنامه‌ریزی گسترده استکبار جهانی و مدعیان دفاع از حقوق زن در حال وقوع است.

 میلیاردها انسان در حال مشاهده بانوان ورزشکارِ مسلمان هستند که از یک‌سو اهل اخلاق، منطق، انسانیت، ایمان و معنویت و از سوی دیگر دارای استعدادهای برتر و صاحب نقش‌های اجتماعی اثرگذار هستند.

در کنار این اتفاقات، حوادثی چون عملیات طوفان‌الاقصی امپراتوری رسانه‌ای صهیون را در هم کوبید و چهره  واقعی صهیونیست‌ها را برخلاف تبلیغاتشان، در کشت و کشتار زنان، دختران و کودکان مظلوم و بی‌پناه غزه در مقابل چشم جهانیان به نمایش گذاشت تا دنیا به حقیقت شیطان‌پرستی و فراماسونی صهیونیست در ظلم به جایگاه مقدس زن پی ببرد و تمامی این اتفاقات معجزه‌گون، دست‌به‌دست هم داده و باعث پیشروی متحیرکننده موج بیداری اسلامی در اقیانوس دل مردم جهان شد.

اساساً فتنه هیبریدی - ترکیبی زن، زندگی، آزادی در سال ۱۴۰۱ که بر تکنیک‌های مهم شناختی و ادراکی استوار بود به‌دنبال تحریف و تخریب جایگاه اجتماعی زنان بود تا رسالت اجتماعی زن را از ایفای نقش مثبت در فعالیت‌های اجتماعی، معنوی، محور کانون خانواده و «جایگاه مقدس مادر»، تحریف کرده و به‌سوی فساد، برهنگی و عریان‌گرایی سوق دهد که به اراده الهی این نقشه شوم دشمنان علیه خودشان استفاده شد و حتی بزرگان یهود و مسیحیت اصیل به حقیقت ماجرا پی برده و از این رژیم جعلی علناً اظهار برائت جستند.

یادداشت: حسین هراسانیان-کارشناس و تحلیل‌گر مسائل سیاسی

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از