حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
امام‌جمعه موقت سمنان:

حادثه کرمان نشان‌دهنده خوی وحشی‌گری دشمنان است

حادثه کرمان نشان‌دهنده خوی وحشی‌گری دشمنان است

امام‌جمعه موقت سمنان گفت: ترور زائران مزار حاج‌قاسم اتفاقی بسیار غم‌انگیز و نشان از خوی وحشی‌گری جنایت‌کاران داعشی و دشمنان انقلاب و ملت است، به‌نحوی‌که از کشته‌شدن زنان و کودکان ایرانی ابراز خرسندی می‌کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامحسین مهدوی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»، ضمن تسلیت شهادت جان‌باختگان حمله تروریستی کرمان به خانواده‌های داغدار و ملت ایران گفت: حادثه تروریستی رخ‌داده در سالروز ولات حضرت زهرا (س) و شهادت سردار سلیمانی اتفاقی بسیار غم‌انگیز  و نشان از خوی وحشی‌گری جنایت‌کاران داعشی و دشمنان انقلاب و ملت است، به‌نحوی‌که از کشته‌شدن زنان و کودکان ایرانی ابراز خرسندی می‌کنند.

امام‌جمعه موقت سمنان تصریح کرد: بسیاری از افراد مسلمان و حتی غیرمسلمان با دیدن نحوه شهادت و زخمی‌شدن زائران مزار حاج‌قاسم این جنایت را محکوم کردند و این اقدام دشمنان در حق ملت ایران غیرانسانی است.

وی خاطرنشان کرد: تشکیل گروه داعش توسط آمریکا، انگلیس و کشورهای اروپایی صورت‌گرفته است و توسط همین کشورهایی که ادعای حقوق بشر دارند جهت انجام جنایات این‌چنینی حمایت می‌شوند و حتی در غزه کودکان، زنان و مردان را به آتش کشیدند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدوی‌نژاد ضمن اشاره به اهداف دشمنان اظهار کرد: دشمنان می‌دانند این نوع جنایات عقلانی نیست و فقط به‌خاطر خوی وحشی‌گری و همچنین جهت کینه‌توزی و عناد آنها با نظام اسلامی است و این عناد دشمنان یا به‌خاطر شکست اسرائیل در مقابل جبهه مقاومت و یا به‌خاطر عناد با ذات مقدس انقلاب اسلامی ایران است.

امام‌جمعه موقت سمنان اظهار کرد: آمریکا قصد داشت قدرت خود را در جهان تک‌قطبی کند و به‌عنوان امپراتور جهان مطرح شود که دارای دهکده جهانی است؛ اما انقلاب اسلامی هیمنه آمریکا را در هم شکست.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدوی‌نژاد تصریح کرد: اگر هدف دشمنان جداکردن مردم از نظام است باید بدانند نه‌تنها به این مقصود شوم خود نخواهند رسید؛ بلکه این اقدامات آنان زمینه تقویت بیشتر اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران را فراهم می‌کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از شیاطین آمریکایی و انگلیسی مانند داعش، تکفیری‌ها و منافقین جز جنایت توقعی نمی‌توان داشت و جنایات آنان بر هیچ‌کس پوشیده نیست و تاوان آن را به‌زودی  خواهند دید.


انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از