حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان:

نوجوانان ایرانی نماد مقاومت در برابر ظلم هستند

نوجوانان ایرانی نماد مقاومت در برابر ظلم هستند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: جوانان و نوجوانان ایرانی نماد قدرت و مقاومت در برابر ظلم هستند و جوانان فلسطینی به جوانان ایرانی اقتدا کرده و چنین حماسه‌ای آفریدند.

حجت الاسلام و‌المسلمین عباس خرمیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت؛ ضمن محکوم کردن جنایات وحشیانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی گفت: ذات بشر آزادی خواه و مخالف با ظلم و استبداد است و قیام مردم دنیا برعلیه رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی امروز این موضوع را به وضوح نشان می‌دهد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان در ادامه ابراز کرد: نوجوانان و جوانانی که امروز در راهپیمایی استکبارستیزی حضور یافته‌اند و هوشمندانه و با بصیرت از مظلوم دفاع می‌کنند رشدیافته مکتب انقلاب اسلامی هستند و این مایه افتخار است.

 

وی همچنین بیان داشت: درخت انقلاب اسلامی امروز در حدی تنومند شده است که دشمن توان رویارویی و مقابله با آن را ندارد.

 

این مقام مسئول تصریح کرد: رژیم صهیونیستی نفس‌های آخر خود را می‌کشد و نباید بیشتر از این زمینه منفور شدن خود را فراهم کند و باید به جنایات وحشیانه خود پایان دهد.

 

وی با اشاره به جنایات آمریکای جهان‌خوار در کشور ما افزود:  یوم‌الله ۱۳ آبان یادآور سه خاطره بزرگ تاریخی برای ملت قهرمان ایران اسلامی است که این حوادث در تاریخ کشور ما ثبت شده است.

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین خرمیان تأکید کرد: نوجوانان ما در سال ۵۷ و ۵۸ هیمنه استکبار را در هم شکستند و این روزها هم که ما شاهد جنایات رژیم سفاک و کودکش صهیونیستی در غزه هستیم عمق فاجعه بشریت در حال رخ‌دادن است.

 

این مقام مسئول در نهایت بیان کرد: مدت زیادی به پایان عمر رژیم صهیونیستی باقی نمانده است و این رژیم این روزها با اقدامات خود علیه مردم بی‌گناه و بی‌دفاع غزه به پایان شوم خود در حال نزدیک‌شدن است.

 

وی در نهایت عنوان کرد: با بروز جنگ غزه، بیداری ملت‌های جهان و جداشدن صف آنها از دولت‌هایشان رخ‌داده و این موضوع هم‌زمان با ۱۳ آبان که روز مبارزه با استکبار جهانی است بیش از هر وقت دیگری خودش را نشان داده است.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از