حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
استاندار سمنان:

نگاه دولت سیزدهم توسعه متوازن است

نگاه دولت سیزدهم توسعه متوازن است

استاندار سمنان در جمع نمازگزاران شهرستان شاهرود گفت: خوشبختانه دولت سیزدهم با نگاه توسعه متوازن در حوزه‌های گوناگون اقدامات خوبی را رقم زده و حتی در به‌کارگیری نیروهای انقلابی و متدین نیز از تمام توان و ظرفیت بهره برده‌است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ سید محمدرضا هاشمی، در جمع نمازگزاران شهرستان شاهرود با اشاره به دستاوردهای دولت سیزدهم در استان سمنان گفت: خوشبختانه دولت سیزدهم با نگاه توسعه متوازن در حوزه‌های گوناگون اقدامات خوبی را رقم زده و حتی در به‌کارگیری نیروهای انقلابی و متدین نیز از تمام توان و ظرفیت بهره برده به‌طوری‌که ۱۲ فرزند شاهد در پست‌های مدیریتی به‌کارگیری شده‌اند.


استاندار سمنان در ادامه افزود: طی دو سال گذشته ۱۶۰ واحد کاملا راکد به چرخه تولید بازگشتند و در شهرستان شاهرود نیز با پرداخت بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان تسهیلات به یک واحد صنعتی از تعطیلی آن جلوگیری شد.


بنا به گفته هاشمی استان سمنان در زمینه ساخت نهضت ملی مسکن دومین استان بعد از خراسان جنوبی است و در زمینه رشد اقتصادی نیز باوجودآنکه مولفه‌های اقتصادی مانند دریا و نفت را ندارد اما توانسته رتبه سوم را کسب کند.


وی با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به استان سمنان و بیانات ایشان و تمجیدهای حضرت آقا از مردم ولایت‌مدار شهرستان شاهرود گفت: ایشان بیشترین سخنرانی را در بین سفرهای استانی خود در جمع مردم سمنان داشته‌اند و این نشان‌دهنده توجه ایشان به استان سمنان است.


این مقام مسئول ابراز کرد: تاکنون ۱۱ انتخابات در سطح کشور از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون برگزار شده و باید بدانیم ایران اسلامی امروز ام‌القری جهان اسلام است و چشم مظلومان و محرومان جهان به این انقلاب و پایداری آن بسته است.


وی همچنین با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در بین گروه‌های مختلف مردمی ابراز کرد: ایشان در جمع بانوان از آنها تلاش برای مشارکت خانواده‌هایشان در پای صندوق رأی را خواستار شدند و از کلیدواژه‌های جدید ماند مشارکت قوی بهره می‌گیرند.


وی در نهایت این انتخابات را از چند جهت دارای اهمیت دانست و افزود: این انتخابات به جهت آنکه اولین انتخابات بعد از اغتشاشات سال گذشته به جهت نشان‌دادن پیوند ملت با رهبری و همچنین اتحاد ملی دارای اهمیت فراوان است و از سوی دیگر اولین انتخابات در دولت سیزدهم است که مشارکت حداکثری در آن حائز اهمیت است.


وی همچنین ابراز کرد: محرومان و مردم بی‌دفاع غزه نیز چشم امیدشان به ایران اسلامی است که باید خار چشم دشمنان جهان شده و پرصلابت به راه خود ادامه دهد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از