حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
رئیس پلیس‌راه استان سمنان هشدار داد؛

لغزنده بودن جاده‌های استان سمنان

لغزنده بودن جاده‌های استان سمنان

هشدار پلیس‌راه سمنان در خصوص بارش برف‌وباران و لغزندگی جاده‌های استان سمنان هشدار داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» به نقل از روابط‌عمومی نیروی انتظامی استان سمنان؛ موسی بزرگی با اشاره به وضعیت جاده‌های استان سمنان، اظهار کرد: بر اساس اعلام پاسگاه‌های پلیس‌راه استان از بامداد امروز بارش نزولات آسمانی در سطح محورهای استان آغاز شده و برای روزهای پایانی هفته نیز احتمال بارش برف در گردنه‌های برف‌گیر وجود خواهد داشت.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان ضمن هشدار به رانندگان در خصوص رانندگی در محورهای برفی و بارانی افزود: توصیه ما به رانندگان این است که از ترددهای غیرضروری در محورهای مذکور خودداری کرده و قبل از سفر از وضعیت راه‌ها و شرایط بارش برف‌وباران در محورها اطلاع پیدا کرده و همواره رعایت سرعت مطمئنه و جوانب احتیاط را در شرایط برفی و بارانی مدنظر قرار دهند.

بزرگی بر لزوم به‌همراه‌داشتن تجهیزات زمستانی خصوصاً زنجیرچرخ هنگام عزیمت به محورهای برفی تأکید کرد و گفت: سالم‌بودن سیستم گرمایشی و برف‌پاک‌کن هم از جمله موارد مهمی است که رانندگان باید به آن توجه کنند.

رئیس پلیس‌راه استان سمنات با بیان اینکه کارشناسان پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان در تمامی محورها آماده خدمت‌رسانی به مردم و رانندگان هستند، خاطرنشان کرد: امیدوارم رانندگان با رعایت قوانین و مقررات رانندگی سفری ایمن و بدون حادثه‌ای داشته باشند.


انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از