حالت تاریک
  • جمعه, 1403/07/27 شمسی | 2024/10/18 میلادی
همکاری شهروندان کلید امنیت جامعه است
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ:

همکاری شهروندان کلید امنیت جامعه است

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اولویت‌بندی تحویل فوری اموال مسروقه به مال‌باختگان بر اهمیت همکاری شهروندان با پلیس در ایجاد امنیت جامعه تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» به نقل از خبرگزاری «راه دانا»؛ سردار علی ولیپورگودرزی، با اشاره به رویکرد پلیس آگاهی برای بازگرداندن اموال مسروقه به مال‌باختگان گفت: ما در تلاش هستیم تا اموال مسروقه را همان روز به مال‌باختگان تحویل دهیم؛ با توجه به وقایع و تجزیه‌ و تحلیل‌هایی که انجام می‌دهیم و همچنین اعترافات سارقان، قادر هستیم به‌سرعت شبهات را شناسایی کنیم.

 وی افزود: ما بر این باوریم که یکی از راه‌های مؤثر در پیشگیری از سرقت، کشف کیفی و کشف خوب است؛ در زمانی که سارق را دستگیر و اموال مسروقه را کشف می‌کنیم و همچنین مال‌خر آن‌ها را شناسایی می‌کنیم، این اقدامات به‌طور طبیعی در کاهش وقوع جرم تأثیرگذار خواهد بود.

گودرزی ادامه داد: علاوه بر این، طرح‌های پیشگیری که تحت تدبیر فرمانده تهران بزرگ به اجرا درمی‌آید، به‌صورت روزانه در حال پیگیری است. در این راستا، همکاران ما در بخش پیشگیری و گشت‌های آگاهی همواره در صحنه حضور دارند و نظارت دقیقی بر وضعیت دارند و اگر هرگونه موضوع مشکوکی مشاهده شود، حتماً به آن رسیدگی خواهد شد.

 رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان گفت: هر توفیقی که در این زمینه به‌دست‌آمده، نتیجه همکاری و کمک‌های شهروندان بوده است؛ ما از شهروندان می‌خواهیم که پلیس را از خود بدانند و در صورت داشتن هرگونه اطلاعات یا خبر، آن را در اختیار پلیس قرار دهند تا بتوانیم با همکاری یکدیگر، جامعه‌ای امن‌تر و بهتر بسازیم.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از