حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/29 شمسی | 2024/09/19 میلادی
کارشناس برنامه سمت خدا:

«هیهات من‌الذله» در کلام امام مشهود بود

«هیهات من‌الذله» در کلام امام مشهود بود

کارشناس برنامه سمت خدا گفت: امام خمینی (ره) مسئله «هیهات من‌الذله» در کلامش مشهود بود و دوری از پستی را به ما آموزش داد،

به گزارش خبرنگاراجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد سعیدی در جمع مردم متدین سرخه با اشاره به بیانات رهبر کبیر انقلاب در خصوص شاخص‌های فرد منتخب گفت: هر کسی دل شما را با وعده‌های شیطان گره زد و ایجاد ناامیدی کرد و دلش را به ابرقدرت‌ها خوش کرد، این شخص شاخص‌های انتخاب را ندارد.

کارشناس برنامه سمت خدا با بیان اینکه امام خمینی (ره) مسئله «هیهات من‌الذله» در کلامش مشهود بود و دوری از پستی را به ما آموزش داد، افزود: ملت ایران به‌خوبی امام خود را درک کردند و به پیغام ایشان لبیک گفتند و اهل کوفه نبودند و مسلم زمان خود را تنها نگذاشتند.

 وی با اشاره به اینکه در طول انقلاب امام و رهبری هوشمندانه عمل کردند که ایران یکپارچه و این انقلاب تا به الان باقدرت به حیات خود ادامه داده است، تصریح کرد: می‌خواهند مفهوم آزادی را تغییر دهند؛ یعنی جای خوب و بعد را با هم عوض کنند مفهوم اینها از آزادی یعنی بی‌بندوباری و هرزه‌گری است.

سعیدی با اشاره به بیانات رهبری در خصوص اینکه می‌خواهند جای شهید و جلاد را عوض کنند، اظهار کرد: کسی که کشتار می‌کند خود آمریکاست که میلیون‌ها ایرانی را در جنگ جهانی به خاک و خون کشید و بعد از آن با جنگ رسانه‌ای در جهان خود را مقدس جلوه داد.

وی افزود: بعد از انقلاب با روی کار آمدن حکومت اسلامی در جامعه به هر چیزی که رنگ‌ و بوی دینی پیدا می‌کند هزاران شبهه وارد می‌کنند که این افراد ذلت در خونشان است.

سعیدی با اشاره به صحبت‌های شهید تهرانی مقدم در خصوص ساخت موشک، گفت: این موشک‌ها و تسلیحاتی که دیگران ساختند پس شدنی است ما هم می‌سازیم و می‌گوییم می‌شود ساخت. 

وی با اشاره به بیانات امام راحل در خصوص اینکه آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند کند، گفت: ما را بکشید ملت ما بیدارتر می‌شود و شهادت برای ما افتخار است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از