حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
رئیس ستاد پروژه مهر خبر داد:

وجود ۲۰ مدرسه دو نوبت در شاهرود

وجود ۲۰ مدرسه دو نوبت در شاهرود

معاون مدیرکل و مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان شاهرود با اشاره به وجود ۲۰ مدرسه چرخشی در شاهرود گفت: نیاز به ساخت مدارس با کمک خیرین داریم.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مرآت، سید محمد موسوی رئیس ستاد پروژه مهر در نشست شورای فرهنگ عمومی و ستاد فریضتین شهرستان در سالن جلسات شهدای مدافع حرم سپاه ناحیه شاهرود اظهار کرد: نظارت فعال مدیران مدارس در روزهای پایانی تعطیلات در آماده‌سازی و تمهید مقدمات حضور دانش‌آموزان ادامه دارد و برنامه‌ریزی جشن بازگشایی و هفته دفاع مقدس، تحویل کتب درسی، تنظیم ساعات آموزشی و برنامه هفتگی معلمان، تأمین امکانات و وسایل موردنیاز کارگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها، کتابخانه، نمازخانه و اتاق ورزش، کنترل وسایل ایمنی مدرسه، برگزاری جلسه شورای معلمان و هماهنگی سرویس مدارس به انجام رسیده و مشکلی در این موارد وجود ندارد.


وی از خرید تجهیزات اداری و آموزشی با اعتبار بالغ بر چهارده میلیارد ریال در سال تحصیلی جدید خبر داد و افزود: تعمیرات آبخوری و سرویس بهداشتی ۱۲ واحد آموزشی و زیباسازی فضای فیزیکی ۵۰ واحد دیگر با اعتبار ۱۱ میلیارد ریال همراه با اجرای ۳۰ هزار مترمربع آسفالت، گوشه‌ای از اقدامات صورت‌گرفته در کارگروه تعمیر و تجهیز پروژه مهر شهرستان باتوجه‌به نیازها و اولویت‌های تعیین شده است.

 


 مدیر آموزش‌وپرورش شاهرود با اشاره به بازنشستگی ۲۱۰ نفر از نیروی انسانی در سال تحصیلی جدید، از ورود ۳۲ مدیر جدیدالانتصاب با طی‌کردن فرایند آزمون کتبی و مصاحبه تخصصی در کارگروه انتصابات خبر داد و افزود: ۱۱۰ روحانی شاغل در آموزش‌وپرورش داریم که نشان‌دهنده مدارس مذهبی مدارس است.

 


 وی در ادامه افزود: امسال چهار مدرسه چرخشی به مدارس اضافه شده که مجموع مدارس ما را به ۲۰ مدرسه چرخشی رسانده است و نیاز ما امروز مدرسه‌سازی و حضور خیرین در این عرصه است.

 

 این مقام مسئول با اعلام اینکه آیین نواختن زنگ‌های غنچه‌ها و شکوفه‌ها روز دوشنبه ۲۷ شهریور در کودکستان یاس سپید و دبستان حجاب اجرا گردید، خاطرنشان کرد زنگ جوانه‌ها روز سه‌شنبه ۲۸ شهریور در دبیرستان حضرت مریم (س) طنین‌انداز خواهد شد و شنبه اول مهر ۱۴۰۲ زنگ بازگشایی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دبیرستان دخترانه ۱۹ دی با حضور مسئولان استان و شهرستان به صدا در خواهد آمد.

 

خبرگزاری بسیج

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از