حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان:

عظمت کشور به انتخابات باشکوه گره‌خورده است

عظمت کشور به انتخابات باشکوه گره‌خورده است

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: امروز اقتدار ایران اسلامی به انتخابات پیش رو گره‌خورده و حضور مقتدرانه مردم در پای صندوق‌های رأی طمع دشمنان را خنثی می‌کند.

منصور شوقانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» با بیان اینکه امنیت و اقتدار ایران اسلامی با حمایت و پشتیبانی مردم معنا می‌شود، گفت: امروز اقتدار ایران اسلامی به انتخابات پیش رو گره‌خورده و حضور مقتدرانه مردم در پای صندوق‌های رأی طمع دشمنان را خنثی می‌کند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در ادامه افزود: انتخابات صحنه قدرت نمایی و جلوه اقتدار کشور است و تمام آحاد جامعه فارغ از هر سلیقه سیاسی و جناحی می‌بایست با حضور پرشور خود سبب‌ساز امنیت وثبات اقتدار کشور شوند.

این مقام مسئول ابراز کرد: نامزدهای انتخاباتی باید در فضای تبلیغاتی شئون اخلاق و انصاف را رعایت کرده و از تخریب رقبای خود بپرهیزند و تنها با معرفی خود و اقدامات و برنامه‌ها زمینه آگاهی و شناخت مردم را فراهم اورند تا در نهایت انتخاب اصلح شکل بگیرد.

وی با بیان اینکه راهکار حل مشکلات موجود قهر با صندوق‌های رأی نیست، افزود: قطعاً تحول با انتخاب افراد اصلح محقق خواهد شد و الا اگر به صحنه نیاییم همچنان شرایط پابرجا است و تغییری ایجاد نخواهد شد.

شوقانی هر برگ رأی را یک تکلیف و وظیفه شرعی دانست و اظهار کرد: همه ما در برابر آینده مملکت خودمان مسئول هستیم و اگر کوتاهی کنیم باید در پیشگاه الهی پاسخگو بوده و بابت کوتاهی انجام شده در برابر خداوند و آیندگان این سرزمین شرمسار باشیم.

این مقام مسئول در نهایت بیان داشت: کشور به مسئولین مقتدر و دلسوز نظام و انقلاب نیاز دارد و امیدوار هستیم کسانی با رأی مردم بصیر به خانه ملت قدم بگذارند که حافظ منافع ملت باشند و از سوی دیگر نیز مردم می بایست همچنان مطالبه‌گری خود را از نمایندگان بعد از انتخابات نیز ادامه دهند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از