حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
با هدف اهدای تندیس پایتختی کتاب ایران:

وزیر فرهنگ و ارشاد به سمنان می‌آید

وزیر فرهنگ و ارشاد به سمنان می‌آید

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جمعه این هفته مهمان مردم سمنان خواهد بود و در مراسمی تندیس پایتختی کتاب ایران را به مسئولان این استان اعطا می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»، فرشید فلاح با اشاره به اینکه محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بعدازظهر جمعه وارد سمنان می‌شود، گفت: در سالن تئاتر شهر مجتمع فرهنگی هنری کومش در آیین جشن پایتختی کتاب ایران شرکت می‌کند.

فلاح، با بیان اینکه این مراسم از ساعت ۱۴:۳۰ با حضور مسئولان استان سمنان و مردم فرهنگ‌دوست سمنان آغاز می‌شود، افزود: در این مراسم تندیس هشتمین پایتختی کتاب ایران توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مسئولان استان اهدا خواهد شد.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با تبریک مجدد انتخاب سمنان به‌عنوان پایتخت کتاب ایران، از مردم و دوستداران کتاب و کتاب‌خوانی و نیز اهالی فرهنگ و ادب دعوت کرد تا در این مراسم حضور یابند.

 شهر سمنان در نهم آبان امسال در نشستی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و داوران رویداد پایتخت کتاب ایران، به‌عنوان هشتمین پایتخت کتاب ایران انتخاب و معرفی شد.

 شهر سمنان به دلیل اهتمام حداکثری مجموعه مدیریتی فعالان شهری و مردمی و ارائه برنامه‌ها و طرح‌های خلاقانه به‌عنوان پایتخت کتاب ایران انتخاب و معرفی شده است.


منبع: خبرگزاری خبر آنلاین

انتهای خبر/ 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از