حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان:

وظیفه شورای هماهنگی راهبری برنامه‌های مذهبی است

وظیفه شورای هماهنگی راهبری برنامه‌های مذهبی است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی وظیفه دارد برنامه‌ها و مناسبت‌های مذهبی را ساماندهی کند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان در نشست خبری پیش از ظهر امروز که به‌مناسبت فرارسیدن 12 مردادماه سالروز تأسیس نهاد انقلابی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، گفت: یکی از دلایل مهم تأسیس این نهاد انقلابی حاضر بودن در صحنه است.

وی اظهار کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی وابستگی و تعلق خاطر به هیچ جریانی ندارد و این یکی از ویژگی‌ها و شاخصه‌های اصلی آن است. 

این مقام مسئول بیان کرد: این شورا حامی نظام و انقلاب است و رویکردش با آمدن دولت‌ها تفاوت نمی‌کند و هر دولتی بیاید در خدمت آن است، البته تا زمانی که در راستای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و پایبند به مبانی آن باشد. 

حجت‌الاسلام والمسلمین عباس خرمیان عنوان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در مناسبت‌ها و رویدادهای مختلف از جمله در صحنه انتخابات اخیر پای‌کار بود و تمام خدمات و تجهیزات خود را به میدان آورد و از هیچ کوششی در این راستا دریغ نکرد.

 وی بیان کرد: مسئولیت مهم این شورا انسجام‌بخشی در رویدادها و حوادث و مناسبت‌های مختلف است. 

خرمیان تصریح کرد: سازمان‌دهی، ساماندهی و راهبری در مناسبت‌های ملی و مذهبی با توجه ‌به جنگ اراده‌ها و عزم دشمنان برای تقابل با انقلاب و نظام و مبانی اسلامی کار بسیار سختی است؛ اما همچنان ما به پشتوانه مردم و دولت‌ها، زیر پرچم رهبری معظم انقلاب هستیم.

این مقام مسئول تأکید کرد: یکی از مسائل مهم در برهه کنونی مطالبه‌گری است و باید در جریان‌ها و مسائل مختلف این مطالبه‌گری تا دستیابی به نتیجه وجود داشته باشد. 

وی اظهار کرد: نقدهای مخرب و غیراصولی و نادرست بعضی مواقع باعث یأس و ناامیدی در انجام کار می‌شود و باید گفت این انقلاب و نظام از پیچ‌های سخت و دشوار عبور کرده است و در نوک قله است و باید همه با هم در ادامه مسیر منسجم و متحد باشیم. 

خرمیان گفت: نهضت بزرگ امام خمینی (ره)  قطعاً و یقیناً به فرجام خواهد رسید و به ظهور امام ‌زمان منتهی خواهد شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از