حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
دبیر ستاد انتخابات استان سمنان:

بررسی صلاحیت کاندیداهای مجلس دوازدهم به پایان رسید

بررسی صلاحیت کاندیداهای مجلس دوازدهم به پایان رسید

دبیر ستاد انتخابات استان از پایان مدت‌زمان رسیدگی به تأیید صلاحیت‌ها خبر داد و گفت: مردم می‌توانند از امروز فهرست نهایی اسامی نامزدها در چهار حوزه انتخابی در سطح استان را مشاهده کنند.

حسین شجاعی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ ضمن تشکر از تمامی مسئولین و مجریان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در راستای اهمیت برگزاری انتخابات  گفت: مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) از سال گذشته به موضوع انتخابات و مشارکت قوی ملت اشاره و تأکید داشته‌اند.

دبیر ستاد انتخابات استان سمنان ضمن اشاره به مولفه‌های مدنظر مقام معظم رهبری تصریح کرد: در راستای چهار مؤلفه "امنیت" "سلامت" "رقابت" و "مشارکت" مطرح در انتخابات دو مؤلفه اصلی امنیت و سلامت از اهمیت بالایی برخوردار و مجری‌های انتخابات می‌بایست هم اصل بی‌طرفی و هم مهر قانون را رعایت کنند.

این مقام مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: بر اساس آنچه در قانون جدید تبلیغات انتخابات مصوب شده است در حوزه رقابت می‌بایست نامزدهای انتخاباتی قوانین ابلاغی را رعایت کنند که در این راستا جلسات توجیهی و آموزشی برای آنان برگزار شده است.

وی در خصوص رقابت نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ان‌شاءالله با استقبال مردم و رعایت نکات مطرح شده شاهد یک فضای رقابتی سالم در چهار حوزه انتخاباتی سراسر استان خواهیم بود.

دبیر ستاد انتخابات استان سمنان در خصوص مشارکت قوی ملت خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) دراین‌رابطه فرموده‌اند هرکس که مخاطب دارد وظیفه دارد دیگران را به‌پای صندوق‌های رأی دعوت کند؛ بنابراین همه ما می‌بایست برای مشارکت حداکثری قدم برداریم.

این مقام مسئول در خصوص فرایند تأیید صلاحیت‌ها تصریح کرد: مدت‌زمان رسیدگی به تأیید صلاحیت‌ها به پایان رسیده است و مردم می‌توانند شاهد فهرست نهایی اسامی نامزدها در چهار حوزه انتخابی در سطح استان باشند.

دبیر ستاد انتخابات استان سمنان در خصوص زمان شروع تبلیغات نامزدهای انتخاباتی تصریح کرد: شروع تبلیغات از سوم تا نهم اسفندماه اعلام شده است و مردم می‌توانند با حضور در نشست‌های تبلیغاتی نامزدها گزینه موردنظر را انتخاب کنند و ۱۱ اسفندماه شاهد حضور پر شور ملت ایران به‌ویژه استان سمنان خواهیم بود.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از