حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/29 شمسی | 2024/09/19 میلادی
مسئول بسیج جامعه پزشکی استان سمنان :

نقش پرستاران در ارتقاء سلامت جامعه بی‌بدیل است

نقش پرستاران در ارتقاء سلامت جامعه بی‌بدیل است

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان سمنان گفت: پرستاران در کنار پزشکان نقطه تکمیلی سیستم درمانی کشور محسوب می‌شوند و نقش بسزایی در ارتقاء سطح سلامت جامعه دارند.

ابوالفضل منشی‌زاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» ضمن تبریک و تهنیت به مناسب میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار گفت: پرستاری مختص به قشر زحمت‌کش و فرشتگان سفیدپوشی است که در سیستم بهداشت و درمان حضور دارند و جهت خدمت و آلام دردهای مردم تلاش مضاعفی را متحمل می‌شوند.

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان سمنان خاطرنشان کرد: پرستاران در کنار پزشکان نقطه تکمیلی سیستم درمانی کشور محسوب می‌شوند و نقش بسزایی در ارتقا سطح سلامت جامعه دارند.

منشی‌زاده اظهار کرد: در طی سال گذشته به‌خصوص در ایام کرونا که کل دنیا و کشور درگیر این ویروس شده بود پرستاران با صبر و استقامت نقش و وظیفه خودشان را به‌خوبی ایفا کردند و چه‌بسا چندین فرشتگان سفیدپوش را در این راه از دست دادیم.

پزشک معتمد در ادامه افزود: پرستاران کشور در دوران دفاع مقدس تلاش‌ها و خدمات مقدسی را برای مملکت خود به نمایش گذاشتند و افتخارات زیادی را برای ما به ثمر رساندند.

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان خاطرنشان کرد: پرستاران در دوران دفاع مقدس با حضور در خط مقدم و بیمارستان‌های صحرایی کارهای بزرگی را برای نجات جان رزمندگان و دفاع از میهن در جبهه‌های حق علیه باطل بودن انجام دادند و جان آنها را نجات دادند به‌طوری‌که ما همیشه مدیون این قشر فداکار هستیم.

منشی‌زاده افزود: نام زیبای پرستار در سالروز ولادت حضرت زینب (سلام‌الله) که ایشان به‌عنوان اسوه همه پرستاران هستند ما باید جایگاهی این قشر را اجر بنهیم و از فداکاریشان تقدیر کنیم چرا که نقش بی‌بدیلی در ارتقا سلامت و نجات مردم در این بیماری منحوس که مردم درگیر آن بودند ایفا کردند.

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان اظهار کرد: طی این سال‌ها پرستاران جایگاه بسیار خوبی را در بین مردم به ارمغان آورده‌اند.


انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از