حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/29 شمسی | 2024/09/19 میلادی

پسر طلایی ایران در جمع برترین‌های جهان

پسر طلایی ایران در جمع برترین‌های جهان

سالار آقاپور ستاره فوتسال ایران که چندی پیش پسر طلایی جهان شناخته شد، حالا در میان نامزد‌های دریافت بهترین بازیکن جهان در سال ۲۰۲۳ قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ آقاپورعلاوه بر پیروزی در تمامی رقابت‌های ممکن در سطح باشگاهی، با درخشش در مس سونگون ورزقان و عملکرد فوق‌العاده‌اش که قهرمانی لاله‌های نارنجی را به همراه داشت و همان سال بازیکن سال فوتسال ایران را برای وی به ارمغان آورد به‌عنوان جوان‌ترین لژیونر تاریخ فوتسال ایران به مایورکا پالما قهرمان اروپا پیوست. 

فصل ۲۰۲۲، برای ستاره بااستعداد ایرانی شگفت‌انگیز سپری شد و یک سال بعد فرصت بازی در بالاترین سطح باشگاهی دنیا یعنی لالیگا (لیگ ناسیونال) با پیراهن پالما را به دست آورد. 


آمار پسر طلایی جهان در فصل ۲۰۲۲ معرکه بوده است. او ۲۰ بار دروازه‌ها را فروریخت و ۱۵ پاس گل را برای هم‌تیمی‌هایش ساخت. عملکرد جادویی سالار، رأی مثبت کارشناسان فوتسال پلنت را برانگیخت تا از او به‌عنوان بهترین جوان جهان رونمایی کنند. 

آقاپور پیش‌تر‌ها در سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ در صف ده پسر طلایی فوتسال دنیا جای گرفته بود، اما این بار به‌عنوان بهترین بازیکن لقب گرفته است. 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از