حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
امام جمعه سرخه:

پوشش نامتعارف موجب تزلزل بنیان خانواده‌ است

پوشش نامتعارف موجب تزلزل بنیان خانواده‌ است

امام جمعه سرخه گفت: سبک پوشش نامتعارف موجب تزلزل بنیان خانواده و کم‌رنگ شدن فضائل می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»، حجت‌الاسلام  والمسلمین مهدی اشرف در خطبه نماز جمعه این هفته سرخه با اشاره به اینکه ۲۱ تیرماه یادآور تعرض نظام شاهنشاهی به اعتقادات مردم و خلق حماسه در مسجد گوهرشاد است، گفت: در آن دوران مردم غیور و انقلابی از ناموس خود و از عفاف و حجاب بانوان دفاع کردند، چیزی که در نهاد تمام انسان‌های با غیرت و مسلمان ایران اسلامی نهادینه شده است.

امام جمعه سرخه در ادامه افزود: دشمن در تلاش برای از بین بردن عفاف و حجاب در جامعه است، از آن جهت که در زندگی اجتماعی ما اثرگذاری فراوانی بیشتر از تمام فرائض و واجبات دارد و به‌طور مستقیم با پاکی، طهارت و عفت در جامعه مرتبط است.

وی با اشاره به اینکه سبک پوشش نامتعارف موجب تزلزل بنیان خانواده می‌شود، اظهار کرد: بی‌حجابی موجبات رشد برخی از گناهان و کم‌رنگ شدن فضائل را فراهم کرده و از سویی آرام آرام عفت جامعه و به‌دنبال آن روابط سالم را دچار مشکل می‌کند.

اشرف با اشاره به اینکه البته فضای بیرونی جامعه باید نسبت به این مسأله حساس باشد، گفت: مسئله حجاب خصوصاً در ایام عزاداری سیدالشهدا که دسته‌های عزا برپاست و همه عزادار هستند، باید رعایت شود.

وی با اشاره به برپایی مرحله دوم انتخابات در هفته گذشته، بیان کرد: با حضور حداکثری انتخابات خوبی رقم خورد و دشمن ناامید شد. 

اشرف با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات، گفت: مشارکت راضی‌کننده نبود، ولی کسی گمان نکند هرکس مشارکت نکرد، مخالفت دارد و مردم ما نیز در مرحله دوم مشارکت خوبی در پای صندوق‌های رأی داشتند.

این مقام مسئول ابراز امیدواری کرد: مشارکت ۷۲ درصدی مردم سرخه در مرحله اول و مشارکت ۸۲ درصدی در مرحله دوم در کل کشور نمونه و موجب افتخار ماست.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از