حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/29 شمسی | 2024/09/19 میلادی
مسئول بسیج پیشکسوتان استان سمنان مطرح کرد:

جلوه‌ نوع‌دوستی با پویش نذر خون پیشکسوتان بسیجی

جلوه‌ نوع‌دوستی با پویش نذر خون پیشکسوتان بسیجی

مسئول بسیج پیشکسوتان استان سمنان از برگزاری پویش نذر خون به‌صورت محوری و سراسری از امروز تا پایان هفته بسیج در سراسر شهرستان‌های استان سمنان خبر داد..

علیرضا فتحخواه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»، ضمن تبریک سالروز تشکیل بسیج به ملت ایران به‌ویژه پیشکسوتان این عرصه، با اشاره به بیانات رهبر کبیر انقلاب در خصوص بسیج، گفت: نگذارید انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد نگذارید پیشکسوتان شهادت و خون در پیچ‌وخم زندگی روزمره خود به فراموشی سپرده شوند.

مسئول بسیج پیشکسوتان استان سمنان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) افزود: اگر تخصص و تجربه پیشکسوتان با ۳۰ سال نقش‌آفرینی نادیده گرفته شود به‌نوعی در حق نظام و این افراد ظلم صورت می‌گیرد و نباید از این ظرفیت و سرمایه عظیم غافل شویم.

فتحخواه خاطرنشان کرد: بسیج پیشکسوتان برای پوشش‌دادن و رفع یک‌سری از مشکلات تشکیل شده است و در نقشه راهبردی ۱۰ساله بسیج در ۶ عرصه سلامت و محیط‌زیست، فرهنگی و اجتماعی، حقوقی و مشاوره‌ای، علمی و فن‌آوری، اقتصادی و سازندگی، رفاهی و امنیتی در قالب گروه‌های جهادی اجتماعی و فردی نقش‌آفرین هستند.

وی در رابطه‌ با برنامه‌های پیشکسوتان در هفته بسیج، افزود: پویش نذر خون به‌صورت محوری و سراسری از امروز تا پایان هفته بسیج در سراسر شهرستان‌های استان سمنان برگزار خواهد شد.

مسئول بسیج پیشکسوتان استان سمنان اظهار کرد: در پویش نذر خون پیشکسوتان، همانند همیشه در کنار سایر اقشار با مراجعه به مراکز انتقال خون در سطح ۶ شهرستان استان شرکت خواهند داشت.

فتحخواه  خاطرنشان کرد: جهت اجرای پویش و حضور اقشار برای اهدای خون با مراکز مربوطه هماهنگی‌های لازم صورت‌گرفته است؛ اما در شهرستان سرخه و مهدیشهر به دلیل عدم استقرار مراکز انتقال خون علاقه‌مندان می‌توانند به مراکز اهدای خون سمنان مراجعه کنند.

مسئول بسیج پیشکسوتان استان سمنان گفت: برگزاری شب‌شعر و شب خاطره با همکاری کانون‌های پیشکسوتان و بسیج هنرمندان و حضور پیشکسوتان جهاد و شهادت در هفته آینده برگزار می‌شود.


انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از