حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
استاندار سمنان:

بانوان در خط مقدم انتخابات امسال باشند

بانوان در خط مقدم انتخابات امسال باشند

استاندار سمنان گفت:رهبر معظم در دیدار با بانوان از آنان خواست که آقایان را جهت حضور در پای صندوق‌های رأی تشویق کنند و این نشان‌دهنده اهمیت نقش بانوان جهت حضور در انتخابات می‌توان عنوان کرد.

سید محمدرضا هاشمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» گفت: در ۱۱ اسفندماه سالجاری شاهد رخ داد سیاسی بسیار مهمی هستیم و در ابتدای سال جاری مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) چهار راهبرد امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت را کلیدواژه این رخ داد مهم قرار دادند.

استاندار سمنان ضمن اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدارهای متعدد با اقشار مختلف مردم خاطرنشان کرد: رهبر معظم در دیدار با بانوان از آنان خواست که آقایان را جهت حضور در پای صندوق‌های رأی تشویق کنند و این نشان‌دهنده اهمیت نقش بانوان جهت حضور در انتخابات می‌توان عنوان کرد.

وی در ادامه افزود: انتخابات اسفندماه به دلیل رخ‌دادن اتفاقات در منطقه و محکوم‌کردن اغتشاشات ۱۴۰۱، از اهمیت بالایی برخوردار است و می‌بایست به فرامین مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) لبیک بگوییم.

هاشمی اظهار کرد: در اوایل سال جاری باتوجه‌به ابلاغ وزیر کشور، استانداری استان سمنان اقدام به تشکیل ستاد انتخابات کرد و با تشکیل ستاد و هیئت‌های اجرایی ستاد انتخابات فعال شد.

این مقام مسئول در ادامه افزود: در ۱۱ اسفندماه هم‌زمان با سراسر کشور انتخابات ششمین دوره خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور پرشور مردم بابصیرت برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: ۴ حوزه انتخاباتی اصلی و ۱۱ حوزه انتخاباتی فرعی مختص به مجلس شورای اسلامی و ۱ حوزه انتخابی سراسر استان برای خبرگان رهبری در نظر گرفته شده است.

هاشمی در ادامه اظهار کرد: ۶۷۹ شعبه اخذ رأی پیش‌بینی و ثبت شده و ۲۰ هزار نفر برای عوامل اجرایی و نظارتی در حوزه‌های مختلف جهت برگزاری انتخابات دخیل خواهند بود.

استاندار سمنان تصریح کرد: برای برگزاری انتخابات نیاز به آموزش، پشتیبانی و زیر ساخت است که اعضای شعب و نمایندگان فرمانداری در این راستا آموزش خواهند دید تا زمینه حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: پیرامون شخصیت مردم استان سمنان، رهبر انقلاب (مدظله‌العالی) در آبان‌ماه سال ۸۵ از تدین، دین دیداری و بینش مردم به نیکی نام‌برده‌اند بنابراین انتظار می‌رود همانند همیشه مردم استان حضوری چشمگیر داشته باشند.

هاشمی اظهار کرد: استان سمنان در دولت آیت‌الله رئیسی از نظر رشد اقتصادی سومین استان محسوب می‌شود و ۱۶۰ واحد تولیدی راکد احیا شده است و در مصوبات سفر جز استان‌های پیشرو در تحقق مصوبات سفر هستیم که به ۴۰۰ روستا سفرکرده‌ایم و با مردم دیدار چهره‌به‌چهره داشته‌ایم.

استاندار سمنان در پایان افزود: راهبرد حضرت امام خمینی (ره) و حضرت امام خامنه ای (مدظله‌العالی) مشارکت حداکثری و راهبرد دشمنان مشارکت حداقلی است و مردم استان سمنان با حضور حداکثری موجب شادی روح سردار سلیمانی و شهید سیدرضی موسوی خواهند شد و یکبار دیگر با ناامید کردن دشمنان برگ زرینی را برای استان به ارمغان خواهند آورد.


انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از