حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان سمنان:

کارگروه اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی ایجاد شد

کارگروه اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی ایجاد شد

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان سمنان از ایجاد کارگروه اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در استان خبر داد و گفت: این کارگروه ایجاد اشتغال پایدار را دنبال خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مرآت، جعفر کاشانی درباره آخرین تصمیمات و اقدامات در زمینه اشتغال در استان سمنان بیان کرد: در آخرین نشست کارگروه اشتغال استان مصوب شد تا بیستم آبان‌ماه ۸۰ درصد تسهیلات مشاغل خانگی که تعهدات بانک‌ها است پرداخت شود.

وی با بیان اینکه این تسهیلات برای متقاضیانی که به بانک‌ها معرفی شده‌اند می‌بایست پرداخت شود، افزود: مقرر شد که بانک‌ها نیز در زمینه اعطای این تسهیلات همکاری خوبی را داشته باشند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان سمنان از ایجاد کارگروه اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در استان خبر داد و گفت: این کارگروه راهکارهای اشتغال سریع جوانان به‌خصوص اشتغال پایدار را بررسی خواهد کرد.

 

کاشانی با بیان اینکه در میزان تعهد اشتغال و تحقق آن در استان سمنان شرایط خوبی داریم، افزود: بیش از ۱۳ هزار و ۳۰۰ اشتغال در سال جاری توسط دستگاه‌های اجرایی استان تعهد شده که خوشبختانه نزدیک به ۹۰ درصد این میزان حدود ۱۲ هزار شغل تاکنون محقق شده است.

وی با بیان اینکه همراهی خوبی برای تحقق اشتغال از سوی دستگاه‌های عضو کارگروه اشتغال وجود دارد، گفت: یکی از تلاش‌های کارگروه اشتغال استان سمنان، رفع موانع اشتغال جوانان است.


منبع: خبرگزاری مهر



انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از