حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/29 شمسی | 2024/09/19 میلادی
نماینده ادوار مجلس:

رئیس‌جمهور آینده وام‌دار مردم است

رئیس‌جمهور آینده وام‌دار مردم است

نماینده سابق مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: کسی که با رأی مردم مسئولیت می‌گیرد وام‌دار مردم است و باید به ملّت پاسخگو باشد.

ابوالفضل حسن‌بیگی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» با اشاره به انتخابات زودهنگام هشت تیرماه گفت: شورای نگهبان با تأیید صلاحیت ۶ نامزد ریاست‌جمهوری همه سلیقه‌ها را پوشش داد.

 نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جمهوری اسلامی در مقطع فعلی شرایط ویژه‌ای دارد، افزود: کسی که با رأی مردم مسئولیت می‌گیرد وام‌دار مردم است و باید به ملت پاسخگو باشد.

 وی با تأکید بر اینکه بنا بر وظیفه ملی و شرعی خود باید پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کنیم، اظهار کرد: امروز در بین نامزدها خوب و خوب‌تر داریم که باید بهترین و اصلح‌ترین را انتخاب کنیم.

 حسن‌بیگی با اشاره به اینکه به کسی رأی دهیم که در صحنه سیاسی و اقتصادی به پیروزی برسیم، تصریح کرد: کسی که در جایی کارکرده و تجربه دارد و کارنامه و عملکرد خوبی از خود به‌جای گذاشته است را انتخاب کنید.

 نماینده مردم دامغان در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم باید پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و جایگاه، عزت و کرامت خودشان را در دنیا به نمایش بگذارند، گفت: مردم با حضور پرشور در انتخابات و بابصیرت تمام نشان دهند که در سرنوشت کشور خود شریک هستند و آنهایی که در این انتخابات شرکت نمی‌کنند در واقع حقی از خودشان را ضایع می‌کنند.

 وی تصریح کرد: کسی از بین نامزدها رأی بیاورد برای ملت ایران صاحب اعتماد و اعتبار است و در طول زمانی که رئیس‌جمهور است، می‌تواند مردم را با خواسته‌ها و مطالبات خود به مسیری که مسیر حق و چارچوب قانون اساسی است هدایت کند.

 حسن‌بیگی با اشاره به شهادت آیت‌الله رئیسی گفت: از زمان شهادت سید محرومان به شرایط سال ۵۷ برگشته‌ایم؛ شرایطی که ملت ایران می‌تواند و حاضر نیست زیر بار زور رود.

 این نماینده اسبق مجلس افزود: شهید جمهور در مسیر و تحت فرامین رهبری حرکت کرد و توانست هم ایران را در دنیا عزیز کند و هم ملت ایران را به‌عنوان ملتی با بصیرت و شجاع معرفی‌ کند.

 وی با اشاره به اینکه رئیسی برای ملت ایران عزت ملی ایجاد کرد، افزود: امروزعضو سازمان همکاری شانگهای و گروه بریکس هستیم و روابط خوبی با کشورهای همسایه داریم.

حسن‌بیگی همچنین تصریح کرد: باید به‌گونه‌ای فرد اصلح را انتخاب کنیم که در مسیر شهید جمهور حرکت کرده و راهش را ادامه دهد.

 حسن‌بیگی با بیان اینکه امروز آمریکا افول کرده و به جایگاهی رسیده که نشان می‌دهد که ملت ایران قدرتمند و شجاع توانسته حق خود را احیا کند، اظهار کرد: برخی شعارها در این انتخابات شاخک‌های آمریکایی‌ها را تیز کرده که توطئه به پا کنند.

 وی با اشاره به اینکه نباید بگذاریم این افراد در رأس کشور قرار گیرند، گفت: این دوران دورانی نیست که بخواهیم که دستمان را جلوی آنها دراز کنیم؛ چراکه آنها به دنبال ازبین‌بردن فرهنگ شیعی هستند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از