حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان خبر داد:

کشف سرقت با بهره‌گیری از تجهیزات هوشمند پلیسی

کشف سرقت با بهره‌گیری از تجهیزات هوشمند پلیسی

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف بسیاری از پرونده‌های سرقت در این استان با استفاده از تجهیزات هوشمند پلیسی خبر داد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مرآت، سرهنگ سید علی میراحمدی با بیان اینکه پلیس نباید به عده‌ای هنجارشکن اجازه دهد احساس امنیت عمومی شهروندان را به مخاطره بیندازند، اظهار کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی می‌بایست با اشرافیت اطلاعاتی و همکاری دستگاه قضایی در جهت کشف جرم، شناسایی و دستگیری سارقان در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدام عملیاتی انجام دهند.

 

وی با تأکید بر اینکه مردم از پلیس انتظار دارند مرتکبان سرقت در کوتاه‌ترین زمان ممکن شناسایی، دستگیر و طی فرایند کوتاهی به مجازات برسند، افزود: ضابطان قضایی با همکاری و مشارکت دستگاه قضایی می‌توانند به این فرایند سـرعت بخشند.

 

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان با تأکید بر تسریع روند پیگیری پرونده‌ها تا رسیدن به کف اضافه کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و پلیسی و بهره‌گیری از روش‌های علمی و آزمایشگاهی، با کشف سرقت، رضایت حداکثری مردم را جلب کنند.

 

وی تشدید نظارت بر مداخل ورودی و خروجی شهرستان‌ها را برای پیشگیری از سرقت یادآور شد و گفت: پلیس هوشمند با استفاده از تمامی امکانات باید سرعت زمان کشف جرم به‌ویژه در زمینه سرقت را به حداقل کاهش دهد.


منبع: خبرگزاری ایسنا

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از