حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/29 شمسی | 2024/09/19 میلادی
فرمانده سپاه استان سمنان:

کم‌رنگ کردن نقش‌زن از مقاصد شوم دشمن است

کم‌رنگ کردن نقش‌زن از مقاصد شوم دشمن است

فرمانده سپاه استان سمنان گفت: دشمنان قصد دارند با کم‌رنگ کردن نقش‌زن در فرهنگ و کانون گرم خانواده و گسترش فرهنگ ابتذال و بی‌بندوباری و استفاده ابزاری از زنان به مقاصد شوم خود دست یابند.

منصور شوقانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ به مناسبت سالروز میلاد خانم فاطمه زهرا (س) را به همه آحاد مردم به‌ویژه زنان پرافتخار ایران اسلامی گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) افتخار خاندان وحی بود و همانند خورشید روشنایی‌بخش اسلام شد.
 
فرمانده سپاه قائم آل‌محمد(عح) استان سمنان تصریح کرد: مقام عظمای ولایت برای جایگاه حضرت زهرا (س) می‌فرمایند؛ عمده‌ترین رمز بقای انسان‌ها در فلسفه وجودی حضرت زهرا (س) خلاصه شده است و اسلام باید برای تثبیت رشد و ارتقای تعالی خانواده‌ها از ویژگی‌های حضرت زهرا (س) الگوبرداری کند.
 
 وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) خاطرنشان کرد: رهبر معظم فرموده‌اند که رزق‌وروزی یک سال ایران اسلامی را در ایام فاطمیه و میلاد حضرت زهرا (س) کسب می‌کنیم؛ بنابراین همه ما با تمسک بر حضرت زهرا (س) و فرهنگ علوی و فاطمی می‌توانیم روزبه‌روز این فرهنگ را در سطح جهان اسلام رشد و گسترش دهیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه زن انسان‌ساز است و باید در جامعه تأثیر مثبت داشته باشد، ادامه داد: تاریخ و دین اسلام مملو از مادران اثرگذار است که می‌توانند برای بانوان ما یک الگو باشند.
 
 شوقانی در ادامه افزود: یکی از هجمه‌هایی که امروزه دشمنان بر آن تمرکز کرده‌اند و باهدف در حال طراحی و اقدام در این زمینه هستند کم‌رنگ کردن نقش‌زن در فرهنگ خانواده و کانون گرم خانواده است تا بتوانند با گسترش فرهنگ ابتذال و بی‌بندوباری و استفاده ابزاری از زنان به مقاصد شوم خود دست یابند.
 
فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان تصریح کرد: در فرهنگ عمیق اسلامی زن می‌تواند برای رشد تربیت و تثبیت قانون فرهنگ خانواده محور قرار گیرد اگر بتوانیم خانواده‌ای درشان جامعه اسلامی تربیت کنیم و پازل‌های جامعه را با محوریت تمدن اسلامی در کنار یکدیگر قرار دهیم باید از محوریت خانواده برخوردار باشیم.
 
 وی در ادامه خاطرنشان کرد: چراغ هدایت عالمیان از کانون گرم خانواده به‌ویژه حریم اهل‌بیت (ع) برخوردار است و برای جامعه‌سازی زن باید به‌عنوان محور خانواده مسئولیت تربیت اسلامی فرزندان را برعهده گیرد تا بتوانیم جامعه اسلامی را پیش ببریم.


انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از