حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان:

۱۳ آبان امسال به صورت ویژه برگزار می‌شود

۱۳ آبان امسال به صورت ویژه برگزار می‌شود

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان گفت: امسال دانش‌آموزان در راهپیمایی روز استکبارستیزی حمایت از مردم مظلوم غزه را به تصویر خواهند کشید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت، نشست خبری مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان و مسئولین تشکل‌های بسیج دانش‌آموزی استان سمنان بعدازظهر امروز با حضور جمعی از اصحاب رسانه در محل سالن جلسات اداره کل آموزش‌وپرورش استان سمنان برگزار شد.


سید جمال وزیری‌محبوب در جمع اصحاب رسانه با اشاره به اهداف نظام اسلامی در راستای مبارزه با استکبار جهانی گفت: دستاوردها و اهداف نظام اسلامی باید در جامعه نهادینه شده و به نسل جوان منتقل شود و در این مسیر تعظیم شعائر اسلامی و تداوم آن در جامعه می‌تواند در انتقال این ارزش‌ها به نسل‌های بعدی تاثیرگذار باشد.


وی در ادامه ابراز کرد: امروز دشمن به‌شدت نگران شکوفایی ابعاد سند تحول بنیادین در نظام آموزش‌وپرورش است و از تربیت دانش‌آموزان در تراز نظام اسلامی واهمه دارد و به همین خاطر تمام تمرکز خود را بر روی مدارس و جامعه دانش‌آموزی ما قرار داده است.


این مقام مسئول با بیان اینکه مدرسه نقطه ثقل انتقال فرهنگ است، ابراز کرد: جامعه پویا از مدرسه پویا شکل می‌گیرد و جهت اجرای این مهم هدف ما صرفاً تربیت انسان تحصیل‌کرده نیست و هدف ما والاتر از این موضوع و تربیت انسان کامل است.


وزیری‌محبوب با اشاره به اهمیت حضور پرشور جوانان و نوجوان در راهپیمایی روز ۱۳ آبان‌ماه، تصریح کرد: در سال گذشته پس از شکست توطئه شوم دشمن در اغتشاشات شاهد حضور پررنگ مردم علی‌الخصوص جوانان در راهپیمایی عظیم روز دانش‌آموز بودیم و امسال نیز در حمایت از مردم مظلوم غزه بار دیگر دانش‌آموزان بصیر و فهیم شور و شعور را به تصویر خواهند کشید.


این مقام مسئول از برنامه‌ریزی منسجم جهت برگزاری راهپیمایی باشکوه روز استکبارستیزی در سراسر استان سمنان خبر داد و افزود: در این راستا تلاش شده و زیرساخت‌های لازم فراهم شده است تا در تمام استان علی‌الخصوص مرکز استان تمامی دانش‌آموزان مدارس به همراه اولیاء خود در این مراسم حضور پیدا کنند.


وی همچنین ابراز کرد: محوریت تمام برنامه‌های حوزهٔ دانش‌آموزی در سال جاری با رویکرد ۳ هزار شهید استان سمنان برنامه‌ریزی‌شده و در این راستا اقدامات مختلف باهدف تبیین این مهم انجام‌گرفته است.


وی از ایجاد ۵۵ موکب فرهنگی در مسیر راهپیمایی از میدان سعدی تا امام خمینی (ره) خبر داد و افزود: نواختن زنگ مقاومت در مسیر راهپیمایی اجرای سرود همگانی و تجلیل از دانش‌آموزان برتر مسابقات مختلف از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده در راهپیمایی روز استکبارستیزی است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان از آغاز اعزام ۲۰ هزار نفر از جامعه دانش آموزی استان سمنان به اردوی راهیان پیشرفت خبر داد و بیان داشت: باید دستاوردهای نظام اسلامی برای جامعه دانش‌آموزی تبیین شود و در این راستا اردوهای راهیان پیشرفت تدارک دیده شده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از