حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان:

۲۳۸ مسافر گرفتار در برف امدادرسانی شدند

۲۳۸ مسافر گرفتار در برف امدادرسانی شدند

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان از امدادرسانی به ۲۳۸ مسافر گرفتار کولاک و برف در محورهای کوهستانی استان خبر داد و گفت: بیشترین امدادرسانی در محور شاهرود_ آزادشهر بوده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»، حسین درخشان صبح یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی سالن جلسات هلال‌احمر سمنان ضمن بیان اینکه امدادگران از شب تا بامداد امروز به ۲۳۸ مسافر گرفتار برف و کولاک محورهای کوهستانی استان امدادرسانی لازم را داشتند، گفت: این امدادرسانی‌ها در محورهای شاهرود_ آزادشهر، شهمیرزاد_فولاد محله و شاهرود_ توسکستان انجام شد.

وی ضمن بیان اینکه بیشترین حجم امدادرسانی مربوط به محور شاهرود_ آزادشهر با گرفتار شدن ۶۲ خودرو در کولاک و برف انجام شده است، افزود: تعداد ۱۸۲ نفر در این محور توسط هلال‌احمر امدادرسانی شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان با اشاره به اینکه پنج خودرو با ۲۵ نفر در محور شهمیرزاد به فولاد محله امدادرسانی شدند، ابراز داشت: از این تعداد سه نفر اسکان داده شدند.

درخشان ضمن بیان اینکه سه خودرو در محور شاهرود_ توسکستان نیز در برف ماندند، تصریح کرد: هلال‌احمر به این هشت نفر امدادرسانی لازم را به انجام رسانده است.

وی افزود: از رانندگان عبوری محورهای کوهستانی در شرایط جوی نامساعد درخواست می‌شود حتماً زنجیرچرخ را همراه داشته باشند و حداقل یک‌بار در شرایط عادی کار با زنجیرچرخ را بیاموزند تا در مواقع بحران دچار مشکل نشوند.

منبع:خبرگزاری مهر

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از