حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
مادر شهید «عباس دانشگر»:

حمایت از ولایت‌فقیه، فصل‌الخطاب تمام شهدا است

حمایت از ولایت‌فقیه، فصل‌الخطاب تمام شهدا است

مادر شهید «عباس دانشگر» گفت: پیروی از ولایت‌فقیه خواسته به حق شهدا است و همه باید مطیع نایب بر حق امام‌زمان (عج) باشیم و از اوامر ایشان اطاعت کنیم.

فاطمه خانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»  با حضور در جمع معتکفین ضمن تسلیت سالروز وفات خانم زینب کبری (س) و فرستادن سلام و درود به محضر اباعبدالله الحسین و شهدای راه اسلام  گفت: خداوند که از پدر و مادر هزاران برابر مهربان‌تر است و پروردگار بندگان خاص خود را در مراسم اعتکاف به میهمانی دعوت کرده است و از میهمان خود به‌خوبی پذیرایی خواهد کرد.

مادر شهید عباس دانشگر در ادامه خاطرنشان کرد: اگر هر شخصی در جوانی به عبادت بپردازد و از بدی‌ها و پلیدی‌ها دوری کند خداوند با افتخار و شادمانی خطاب به فرشتگانش ندا می‌دهد بندگان مرا نظاره کنید که چگونه مرا پرستش می‌کنند.

این بانوی مجاهد و فداکار در ادامه افزود: به معتکفین به‌ویژه جوانان توصیه می‌کنم که از لحظه‌های ناب این روزها معنوی و پربرکت نهایت استفاده را ببرند تا عزیز درگاه خداوند متعال قرار گیرند و در وجود خود تحول معنوی ایجاد کنند.

خانی ابراز کرد: شهدا با گذشتن از تمام لذت‌ها و تعلقات دنیوی با رسیدن به درجه رفیع شهادت به اوج بندگی رسیدند و به جایگاهی دست یافتند تا در نزد پروردگار بهترین باشند و از زنده‌ها زنده‌تر باشند.

وی ضمن اشاره به آیات قرآن تصریح کرد: هرگز کسانی را که در راه خدا کشته شده‌اند مرده مپندارید؛ بلکه آنان زنده‌اند و در نزد خدای خویش روزی می‌خورند شهدا زنده‌اند و با ما زندگی می‌کنند؛ اما ما آنان را درک نمی‌کنیم.

این بانوی صبور ضمن اشاره به زندگی‌نامه شهدا اظهار کرد: شهدا رفتند تا ما در امنیت و آرامش باشیم بنابراین می‌بایست به خواسته شهدا توجه کنیم و در زندگی روزمره این موضوع را مدنظر قرار دهیم چرا که در زندگی‌نامه و وصیت‌نامه همه شهدا سه خواسته مطرح شده است.

مادر شهید دانشگر به بیان خواسته شهدا پرداخت و افزود: شهدا در زمان خویش با پیروی از ولایت‌فقیه و نثار جان خود به دفاع از وطن پرداختند؛ بنابراین پیروی از ولایت‌فقیه خواسته به حق شهدا است و همه باید مطیع نایب بر حق امام‌زمان (عج) باشیم و از اوامر ایشان اطاعت کنیم و رهبر فرزانه را در هیچ زمینه‌ای تنها نگذاریم.

خانی در بیان دومین خواسته شهدا تصریح کرد: مبارزه با استکبار از خواسته‌های شهدا است و نباید به دشمنان روی خوش‌نشان دهیم چرا که دشمنان در بستر فضای مجازی و ماهواره در لباس دوست از هر شرایطی برای خنجر زدن به ما کوتاهی نخواهند کرد.

مادر شهید دانشگر در ادامه خواسته شهدا خاطرنشان کرد: همدلی و حفظ وحدت سومین خواسته شهدا است که این خواسته شهدا را می‌توان با حضور در انتخابات به اثبات رساند و با حضور در این عرصه یاری گر انقلاب اسلامی باشیم.

وی ضمن اشاره به جایگاه و شخصیت فرزندش تصریح کرد: شهید دانشگر در ارتباط با پروردگار دل‌نوشته‌هایی را به یادگار گذاشته است و در دل‌نوشته چهارم نوشته است می‌خواهم عوض شوم همه زندگی‌ام را عوض کنم می‌خواهم آن کسی باشم که دوست دارم نه آن چیزی که یک ذهن مریض از من ساخته است. هرگز از تأخیر و دیر شدن آرزوهایم ناامید نمی‌شوم؛ زیرا بخشش الهی به‌اندازه نیت است.

مادر شهید خطاب به معتکفین خاطرنشان کرد: به گفته و دل‌نوشته فرزندم اگر به دنبال زندگی بهتر هستید از همین حالا شروع کنید! مشکلات را ببینید راه‌حل‌ها را یاد بگیرید و تلاش کنید موضوعاتی را که باعث رنجش شما می‌شوند شناسایی کنید. ادراک شما نتیجه گذشته و آموخته‌های شماست شاید غلط یاد گرفته باشید.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از