حالت تاریک
  • شنبه, 1403/06/31 شمسی | 2024/09/21 میلادی
نماینده مرکز تخصصی مردمی نفس در دامغان:

۶ نوزاد دامغانی از سقط نجات یافتند

۶ نوزاد دامغانی از سقط نجات یافتند

نماینده مرکز تخصصی مردمی نفس در دامغان گفت: از زمان آغاز فعالیت مرکز تخصصی مردمی نفس در دامغان ۶ نوزاد از سقط نجان یافتند.

آرزو ایمانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ در خصوص فعالیت مرکزمردمی نفس در دامغان گفت: با ایجاد و راه‌اندازی مرکز نفس از مشاوران روان‌شناسی؛ پزشکان زنان و زایمان؛ ماماها؛ پرستاران و فعالان اجتماعی در زمینه پیشگیری از سقط جنین و حمایت‌های مشاوره‌ای؛ درمانی و معیشتی خیران نیک‌اندیش بهره‌گیری شده است. 

وی اظهار کرد: از زمان آغاز فعالیت مرکز تخصصی مردمی نفس در دامغان ۶  نوزاد از سقط شامل سه نوزاد سه‌قلو وسه نوزاد یک‌قلو نجات پیدا کردند. 

این مقام مسئول اضافه کرد: یک  نوزاد دیگر با ارائه مشاوره‌های لازم به مادر از سقط نجات یافت که در آبان‌ماه امسال متولد خواهد شد. 

 نماینده مرکز تخصصی مردمی نفس در دامغان با بیان اینکه این مرکز نیازمند حمایت‌های خیران نیک‌اندیش در جهت اجرای طرح حمایت از نوزادان است، بیان کرد: نمایندگی این مرکز مستقر در مرکز آموزشی؛ پژوهشی؛ درمانی بیمارستان ولایت دامغان به جهت نجات نوزادان از سقط با ارائه مشاوره‌ها و حمایت‌های انجام شده از آغاز راه‌اندازی این مرکز در دامغان موفقیت خوبی را کسب کرده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از