حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/07/08 شمسی | 2024/09/29 میلادی
فرمانده سپاه ناحیه میامی خبر داد:

اجرای ۴۴ ویژه‌برنامه دفاع مقدس در میامی

اجرای ۴۴ ویژه‌برنامه دفاع مقدس در میامی

فرمانده سپاه ناحیه میامی از اجرای ۴۰۵ فعالیت و 44 ویژه‌برنامه به‌مناسبت هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»، حسینعلی محمدی صبح امروز در نشست خبری به‌مناسبت هفته دفاع مقدس با اشاره به اجرای ۴۰۵ فعالیت در این هفته گفت: تمامی برنامه‌های هفته دفاع مقدس با شعار محوری «ما قدرتمندیم و در راه قله هستیم»، برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه میامی در ادامه افزود: ۴۴ عنوان برنامه و ۱۲ برنامه شاخص دفاع مقدس توسط کمیته‌های این شهرستان اجرا خواهد شد.

وی به برخی از برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس در شهرستان میامی اشاره کرد و افزود: غبارروبی گلزار شهدا، رژه خودرویی، برگزاری یادواره‌های شهدا، برپایی برنامه آبروی محله، برگزاری همایش تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس، برپایی میقات صالحین در مصلاهای نماز جمعه میامی و رضوان از برنامه‌های این هفته است.

محمدی برگزاری ویژه‌برنامه جشن همدلی، برگزاری همایش هویت زن مسلمان و نقش زنان در دفاع مقدس و اعزام راویان دفاع مقدس به مدارس را از دیگر برنامه‌های این هفته عنوان کرد.

این مقام مسئول با بیان اینکه برنامه سراسری «جهاد مقاومت از دیروز تا امروز» با هم‌زمان با سخنرانی مقام معظم رهبری برگزار می‌شود، بیان کرد: این برنامه در شهرستان با حضور بسیجیان، پیشکسوتان، رزمندگان، خانواده شهدا و مسئولین در سالن جلسات اداره ارشاد این شهرستان برگزار خواهد شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از