حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/04/04 شمسی | 2024/06/24 میلادی
امام جمعه دامغان:

وجدان‌های بیدار در انتخابات شرکت می‌کنند

وجدان‌های بیدار در انتخابات شرکت می‌کنند

امام جمعه دامغان گفت: کسانی که برای سرنوشت کشور خویش اهمیت قائل شوند و سرنوشت فردای کشور برایشان مهم باشد در انتخابات شرکت می‌کنند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدحسن رستمیان در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ با اشاره به مشارکت مردم در انتخابات گفت: مردم در شرایط مختلف امتحان خود را پس داده‌اند و انقلاب با این مردم خداجوی و ولایت‌محور شکل‌ گرفته است و این بار نیز مردم بهتر از گذشته در انتخابات مایه افتخار نظام و کشور خود خواهند شد.

 وی در ادامه افزود: نظام ما مردم‌سالاری دینی است و هر رأیی که مردم به یکی از نامزدها بدهند، در درجه اول، رأی به جمهوری اسلامی و رأی اعتماد به ساز و کار انتخابات است.

امام جمعه شهرستان دامغان تأکید کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات موجب تداوم اقتدار و امنیت کشور می‌شود و شرکت در آن وظیفه ملی و شرعی است.

رستمیان با اشاره به فضای انتخاباتی حاکم در کشور گفت: امروز بیش از هر چیز به اتحاد و همدلی نیازمندیم و برای برگزاری انتخابات پرشور باید از دامن‌زدن به اختلافات سیاسی پرهیز کنیم و با اتحاد و همدلی همگان پای صندوق های رای حاضر شویم.

وی خاطرنشان کرد: شورای نگهبان کف کار را برای انتخاب در نظر می‌گیرد و همه نامزدهای تأیید شده صلاحیت دارند؛ اما انتخاب اصلح اول مطالبه رهبر معظم انقلاب و وجدان‌های بیدار و بعد وظیفه آحاد مردم است.

رستمیان ابراز کرد: کارآمدی، شجاعت در عمل، خستگی‌ناپذیر، داشتن ارتباط مردمی، باتدبیر، پیگیر عدالت و اقتصاد مقاومتی، استکبارستیزی و پاک‌دستی از جمله شاخص‌های رئیس‌جمهور در بیان رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی همچنین ابراز کرد: ریل‌گذاری که آیت‌الله رئیسی در این سه سال انجام داده باید توسط فرد اصلحی که انتخاب می‌شود ادامه یابد تا چراغی که این شهید والامقام روشن کرده است خاموش نشود.

بنا به گفته رستمیان، مردم باید هوشیار باشند و بدانند که کشور در دهه 90 دچار چه مشکلات و گرفتاری‌هایی بود و مراقبت کنند با رای خود مجدد به شرایط ان دوران وروزهایی که همه چیز به برجام و التماس از غربیان گره خورده بود بازنگردیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از