حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/04/17 شمسی | 2024/07/07 میلادی
امام جمعه موقت سمنان:

امروز نیازمند وحدت و همبستگی هستیم

امروز نیازمند وحدت و همبستگی هستیم

امام جمعه موقت سمنان گفت: امروز مسئله اصلی، نظام جمهوری اسلامی است و باید با اتحاد و یکدلی و وحدت برای حفظ نظام پای صندوق‌های رأی حاضر شویم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدباقر عبدوس در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر سمنان که در مسجد امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد با اشاره به ایام‌الله دهه فجر و طلیعه چهل و پنجمین بهار انقلاب اسلامی گفت: در طول این چهل و اندی سال مسیر پرفراز و نشیبی را طی کردیم و با نگاه به پشت سر درمی‌یابیم که چه میزان عزت و اقتدار و سربلندی را کسب کرده‌ایم.

امام جمعه موقت سمنان در ادامه افزود: در دوران قبل از انقلاب اسلامی تمام تصمیمات کشور براساس دستورات امریکا و انگلیس انجام می‌شد؛ اما امروز به برکت انقلاب اسلامی به جایگاهی از اقتدار دست‌یافته‌ایم که آمریکا جرئت چپ نگاه‌کردن به ایران اسلامی راهم ندارد.

وی با اشاره به روزهای پررنج و سخت مردم غزه عنوان کرد: مردم مظلوم غزه و یمن سخت‌ترین مشکلات را برای حفظ عزت و اقتدار کشورشان تحمل می‌کنند و با علف و خوراک دام تغذیه می‌کنند و بدون آب و برق و گاز روزگار می‌گذرانند؛ اما از نیروهای حماس و منافع نظامیان و عزت کشورشان  دفاع می‌کنند.

امام‌جمعه موقت سمنان خاطرنشان کرد: مردم کشور ما نیز باید ایستادگی و تحمل کرده و در برابر تحریم‌ها و مشکلات، توطئه‌ها فتنه‌های دشمنان را خنثی کنند، تا در روز قیامت شرمنده مردم غزه و یمن بابت ایستادگی‌شان نباشیم.

بنا به گفته حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدوس امروز مسئله اصلی، نظام جمهوری اسلامی است و باید با اتحاد و یکدلی و وحدت برای حفظ نظام پای صندوق‌های رأی حاضر شویم.

امام‌جمعه موقت سمنان تصریح کرد: اگر ما واقعاً حامی رهبر معظم انقلاب اسلامی هستیم و شعار ما اهل کوفه نیستیم سر می‌دهیم باید در عمل نیز این را ثابت کرده و در حساس‌ترین مسئله کشور یعنی انتخابات حضور پررنگی داشته باشیم.

خطیب جمعه سمنان هر رأی را یک بال برای نظام و انقلاب دانست و افزود: اگر رأی ندهیم بال نظام شکسته و موجب تضعیف قدرت کشور می‌شود و به همین خاطر برای حفظ نظام بدون توجه به جناح‌های سیاسی و یا افراد خاص در انتخابات شرکت کنیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از