حالت تاریک
  • جمعه, 1403/02/28 شمسی | 2024/05/17 میلادی
پیشکسوت فوتبال:

دیدار استقلال و سپاهان 3 امتیازی است

دیدار استقلال و سپاهان 3 امتیازی است

پیشکسوت فوتبال گفت:تیم فوتبال استقلال در هفته هجدهم لیگ برتر عصر امروز در دیداری تعیین‌کننده به مصاف تیم سپاهان اصفهان خواهد رفت، این دو تیم جزو بالانشینان جدول هستند و سه امتیاز این دیدار می‌تواند برایشان مهم باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»، تیم فوتبال استقلال در هفته هجدهم لیگ برتر عصر امروز سه‌شنبه در دیداری تعیین‌کننده به مصاف تیم سپاهان اصفهان خواهد رفت. این دو تیم جزو بالانشینان جدول هستند و سه امتیاز این دیدار می‌تواند برایشان مهم باشد.

محسن گروسی  در مورد دیدار دو تیم صاحب‌نام کشور گفت: دیدار استقلال و سپاهان همیشه جذاب بوده و تماشاگران زیادی را به ورزشگاه کشانده و این دیدار می‌تواند پر برخورد و سرشار از لحظات حساس باشد. استقلال برای حفظ صدر می‌جنگد و سپاهان برای رسیدن به صدر هر دو تیم با تفکر برد هجومی بازی خواهند کرد و هر تیمی که از موقعیت‌های به‌دست‌آمده استفاده کند صاحب سه امتیاز خواهد شد.

وی ادامه داد: آبی‌ها اگر به دنبال تداوم صدرنشینی هستند باید خونسرد و با آرامش و بدون اشتباه بازی کنند تا بتوانند به خواسته خود برسند. مدافعان دو تیم نقش تعیین‌کننده‌ای دارند و یک اشتباه از آنها می‌تواند سه امتیاز را بر باد دهد. هم نکونام و هم موریس آنالیز خوبی از حریف خواهند داشت تا بتوانند از نقاط ضعف استفاده کرده و تیرخلاص را به حریف شلیک کنند.

وی در خصوص نقش ماشاریپوف در دیدار برابر سپاهان گفت: ماشاریپوف در اولین بازی توانست استقلال را از شکست نجات دهد او بهتر خواهد شد و با توجه‌ به تجربه بالایی که دارد می‌تواند عصای دست نکونام باشد. به طور حتم کادر فنی استقلال بر روی این بازیکن حساب ویژه‌ای بازکرده و اعتقاد دارم او می‌تواند مقابل سپاهان نقش تعیین‌کننده‌ای داشته باشد و حتی باز هم برای استقلال گل‌زنی کند.

گروسی در مورد حساسیت این دیدار و نقش بازیکنان بزرگ دو تیم گفت: باتوجه‌به شرایط جدول این بازی می‌تواند با اتفاقات زیادی همراه شود. فشار و استرس در این بازی زیاد خواهد بود و باعث خواهد شد جوان‌ترها زود از کوره در بروند؛ بنابراین نقش بازیکنان بزرگ دو تیم مثل چشمی و حسینی از استقلال و نیازمند و کریمی (در صورت رفع مصدومیت و حضور) از سپاهان می‌تواند تعیین‌کننده باشد و آنها نباید اجازه دهند بازی به سمت خشونت برود، هواداران هم باید فقط تیم خود را تشویق کنند تا به سه  امتیاز برسند و در مجموع این انتظار می‌رود که بزرگ‌ترهای تیم آرامش را به بازی تزریق کنند تا شاهد یک بازی زیبا و تماشایی از دوتیم باشیم.

منبع:خبرگزاری مهر

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از