حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/07/15 شمسی | 2024/10/06 میلادی
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان:

رژیم صهیونیستی نفس‌های آخرش را می‌کشد

رژیم صهیونیستی نفس‌های آخرش را می‌کشد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: مشکلات داخلی و خارجی رژیم جعلی صهیونیستی در حال افزایش است و تمام کارشناسان و تحلیلگران براین موضوع اتفاق نظر دارند که این رژیم منحوس در حال نابودی است.

حجت‌الاسلام عباس خرمیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت با اشاره به بصیرت و هوشیاری امامین انقلاب نسبت به موضوع فلسطین به‌عنوان مسئله اول جهان اسلام گفت: ژرف‌نگری امام راحل و همچنین مقام معظم رهبری نسبت به موضع فلسطین را امروز در رفتار تمام انسان‌های آزادی‌خواه جهان می‌بینیم و مردم سراسر دنیا در حمایت از این ملت مظلوم قیام کرده‌اند.

 

وی در ادامه افزود: رژیم غاصب به تصور باطل خود قصد دارد با ظهور منجی مقابله کند، اما فریاد انسان‌های آزادی‌خواه سراسر جهان به دنبال عدالت و ظهور یک منجی حامی مستضعفان و مظلومان عالم است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان تصریح کرد: استعمارگران غربی پس از چنگ جهانی دوم علناً به دنبال تسلط بر کشور‌های اسلامی و کسب منابع و منافع آنها بودند و رژیم جعلی صهیونیستی نیز به دنبال حکومت بر سرتاسر رود نیل تا فرات بود که به خواست خداوند امروز همان سرزمین کوچک اشغالی آنها نیز در شرف نابودی است.

 

این مقام مسئول به نقشه شوم صهیونیست‌ها برای تخریب مسجدالاقصی و ساخت معبد اشاره کرد و افزود: آنها قصد داشتند قبله اول مسلمین را تخریب کرده که  با یاری خداوند و به دست مردان الهی واقعه به‌گونه‌ای دیگر رقم خورد و اغتشاش و تخریب و ویرانگری نصیب خودشان شد.

 

خرمیان ابراز داشت: با افزایش چالش‌های داخلی و خارجی که دولت رژیم صهیونیستی با آن مواجه است هشدارها در سطح مسئولان سیاسی، نظامی و رسانه‌ای درباره نابودی رژیم صهیونیستی روبه‌افزایش است. تمام آن‌ها اتفاق‌نظر دارند که رژیم کوک‌کش نفس‌های آخرش را می‌کشد.

 

بنا به گفته رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان پیروزی‌های محور مقاومت در تمام جبهه‌های داخلی و خارجی و افزایش قدرت نظامی و تحمیل معادلات بازدارندگی جدید همگی چالش‌هایی هستند که موجودیت رژیم صهیونیستی را تهدید می‌کنند و رهبران این رژیم به‌خوبی این مسئله را درک کرده و درباره آن صحبت می‌کنند.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از