حالت تاریک
  • سه‌شنبه, 1403/04/12 شمسی | 2024/07/02 میلادی
سخنگوی فدراسیون انجمن‌های ورزشی:

سمنان پایگاه پرورش استعداد رشته دارت است

سمنان پایگاه پرورش استعداد رشته دارت است

سخنگوی فدراسیون انجمن‌های ورزشی با اشاره به استعدادهای سمنان در رشته دارت، گفت: دارترهای این استان از سرآمدان و بازوان توانمند دارت کشور هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مرآت؛ مهدی میرزاییان با اشاره به ظرفیت استان سمنان در رشته ورزشی دارت گفت: استان سمنان در رشته ورزشی دارت دارای زیرساخت‌های قابل‌قبول و استعدادهای قهرمانی است و باید این رشته ورزشی به‌عنوان ظرفیتی برای قهرمان‌پروری بیش از پیش مورد توجه و حمایت قرار بگیرد.

 

وی بیان کرد: مهشاد عوض‌زاده قهرمان دارت دوبل جهان در سال ۲۰۱۷ از جمله استعدادها برای قهرمانی اهل گرمسار در استان سمنان است.

 

میرزاییان تصریح کرد: عوض‌زاده قهرمان گرمساری استان سمنان در تیم ملی جوانان دارت ایران موفق به کسب عنوان نایب‌قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۷ شد.

 

وی یادآور شد: عوض‌زاده در هجدهمین دوره مسابقات قهرمانی دارت و اردوی انتخابی تیم ملی در بخش بانوان در دهم و یازدهم مهرماه حضور دارد که یکی از امیدهای کشور در مسابقات بین‌المللی برای مقام‌آوری است.

 

به گزارش مرآت؛ هجدهمین دوره مسابقات قهرمانی دارت و اردوی انتخابی تیم ملی در بخش بانوان در روزهای دهم و یازدهم و در بخش آقایان روزهای سیزدهم و چهاردهم مهر سالاری با حضور سخنگوی فدراسیون انجمن‌های ورزشی، ۴۰۰ ورزشکار در قالب ۳۵ تیم در حال برگزاری است.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از