حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/04/17 شمسی | 2024/07/07 میلادی
خطیب جمعه سمنان:

طوفان الاقصی پاسخ جبهه مقاومت به جنایتهاست

طوفان الاقصی پاسخ جبهه مقاومت به جنایتهاست

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: طوفان الاقصی پاسخ جبهه مقاومت به سال‌ها جنایت این رژیم کودک‌کُش است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت؛ حجت الاسلام و‌المسلمین مرتضی مطیعی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان با اشاره به اینکه طوفان الاقصی پاسخ جبهه مقاومت به سال‌ها جنایت است، گفت: طوفان الاقصی شکست سخت بر رژیم صهیونیستی تحمیل کرد،

 

نماینده ولی فقیه در استان سمنان در ادامه افزود: صهیونیست‌ها نتیجه رفتارهایشان را در دهه‌های اخیر با این مقاومت جانانه مسلمانان دیده‌اند.

 

وی با بیان اینکه اسرائیل ضربه‌ای در این عملیات خورد که جبرانش به این زودی ها میسر نیست، گفت: تمام سرویس اطلاعاتی اسرائیل با همه ادعایی که داشت، در این عملیات غافلگیر شد و شکست خورد.

 

امام جمعه سمنان تصریح کرد: رژیم صهیونیستی برای جبران ضربه سخت در طوفان الاقصی دست به مظلوم‌نمایی زده است.

 

مطیعی با بیان اینکه طوفان الاقصی پیروزی بزرگ برای جبهه مقاومت است، اظهار کرد: اسرائیل نتیجه هفت دهه جنایت‌های خود را امروز می‌بیند چراکه خون مسلمانان از این جنایت‌ها به جوش آمده است.

 

امام‌جمعه سمنان با بیان اینکه این عملیات بزرگ باعث بصیرت و روشن‌بینی بیشتری خواهد شد، اظهار کرد: رژیم غاصب با خریدن ۳ درصد از زمین‌های فلسطینیان، ۷۵ سال با بی‌رحمانه‌ترین فشارهای وارده به ملت مظلوم فلسطین موجب سلب امنیت و آسایش شبانه‌روزی این مردم مظلوم شده است.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان خاطرنشان کرد: این رژیم علاوه بر سلب آسایش مردم کشور فلسطین به بهانه‌های مختلف خانه‌های آنان را ویران نموده و عده کثیری از آنان را آواره کشورهای دیگر همچون لیبی، سوریه، اردن و.... کرده‌اند و آنان را در اردوگاه‌ها آواره کرده‌اند.

 

حجت‌الاسلام مطیعی در ادامه افزود: بعد از ۷۵ سال با تبدیل سنگ و تیروکمان به موشک توسط مجاهدان فلسطینی برای گرفتن انتقام از اقدامات وحشیانه این رژیم غاصب صورت‌گرفته است.

 

وی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی مبنی بر اینکه هیچ دشمنی در تاریخ معاصر کشورهای اسلامی تا کنون به این بی‌رحمی و بی‌حیایی دیده نشده است افزود: حامیان استکبار جهانی و استعمار بیشترین کمک‌ها را به این رژیم اختاپوس روا داشته است.

 

امام‌جمعه سمنان خاطرنشان کرد: مردم فلسطین به دنبال احقاق حق خود اقدام به طوفان الاقصی کردند ما اگر خود را جای مردم مظلوم فلسطین تصور کنیم متوجه می‌شویم که حیثیت، هویت و شخصیت فلسطینی باید محفوظ بماند.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان از زبان فرمانده شجاع فلسطین اذعان داشت: طی ۳ ماه گذشته تمام حد و مرزها توسط رژیم غاصب پایمال شده است و حملات فراوانی به مسجدالاقصی صورت‌گرفته، بانوان نمازگزار و معتکف را مورد ضرب و شتم قرار داده‌اند سگ‌ها را وارد مسجدی که محل معراج پیامبر ص است وارد نموده‌اند به پیامبر خدا ناسزا گفته‌اند و اقدام به پاره‌کردن قرآن کرده‌اند.

 

امام‌جمعه سمنان در ادامه افزود: با این اقدامات وحشیانه رژیم غاصب هیچ راهی به‌جز حمله توسط مردم فلسطین وجود نداشت که با این حمله هیمنهٔ شادی اسرائیل شکسته شد و باتوجه‌به ادعاهای پوچ اسرائیل مبنی بر داشتن پهباد، جاسوس و امکانات پیشرفته که بر همه چیز اشراف کامل دارند و این در حالی است که آن گنبد آهنینی که اسرائیل در ذهن خود دارد به یکباره زیر سؤال رفت.

 

 حجت‌الاسلام مطیعی ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله‌العالی مبنی بر شکست غیرقابل‌ترمیم رژیم غاصب افزود: بعید می‌دانیم رژیم غاصب اسرائیل بتواند جای این شکست را پر کرده و به شرایط اولیه خود برگردد.

 

وی اذعان داشت: وقتی با برنامه‌ریزی چنین اقدامی صورت گیرد و امکاناتی که در عملیات بکار برده شده در واقع در کنار خود اسرائیل محیا شده است و اصل غافلگیرانه و مخفیانه عمل‌کردن مردم فلسطین قابل‌تقدیر بوده و اطلاعات و امنیت رژیم غاصب را زیر سؤال برد.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان افزود: رژیم غاصب در مقابل ضربه‌ای که به آنها وارد شد چند اقدام انجام دادند در اولین اقدام شروع به مظلوم‌نمایی کرد به‌نحوی‌که با هجمه تبلیغات گسترده آنان افکار برخی جوانان ما را نیز تحت‌تأثیر قرار دادند که برخی جوانان با مظلوم‌نمایی رژیم غاصب حمله حماس را زیر سؤال ببرد.

 

امام‌جمعه سمنان با اشاره به دروغ‌های رژیم غاصب مبنی بر سربریدن ۴۰ کودک و تجاوز به زنان توسط نیروهای حماس در ادامه افزود: غربی‌ها به دلیل نداشتن مدرک نسبت به این دروغ در رسانه‌ها عذرخواهی کرده و می‌دانستند که صحت نداشته است و فقط دروغ‌های فرافکنی توسط رژیم غاصب است.

 

حجت‌الاسلام مطیعی در ادامه دروغ فرافکنی رژیم غاصب افزود: از اشتباهات دیگر این رژیم نسبت‌دادن اتفاقات مطرح شده به ایران که به فرموده رهبر معظم انقلاب این یک غلط دیگر است که توسط رژیم اشغالگر صورت‌گرفته است.

 

وی در ادامه افزود: ملت فلسطین ممکن است خواستار مشورت و راهنمایی توسط جمهوری اسلامی ایران باشد؛ اما فلسطینی‌ها خود روی پای خود ایستاده‌اند و ملت ایران به این ایستادگی افتخار می‌کند اما اگر واقعاً نیاز به حضور نظامی ایران باشد ملت ایران جهت نبرد با این رژیم غاصب آمادگی کامل دارد.

 

امام‌جمعه سمنان خاطرنشان کرد: این رژیم غاصب در دومین اقدام خود در میدان عمل با فلسطین وارد مبارزه نمی‌کند؛ بلکه با موشک‌باران محل مسکونی فلسطینیان وارد عمل شده است.

 

 امام‌جمعه سمنان با اشاره به زلزله افغانستان افزود: این زلزله شرایط غزه را تحت‌الشعاع خود قرار داده است.

 

انتهای خبر/

 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از